wibako

jak wycenić rozbiórkę

Moderator: peckiel

jak wycenić rozbiórkę

Postprzez Piotrekk » 06 Paź 2013 07:28

witam. Mam do rozebrania 2 budynki i szopkę. jeden ma wymiar 10,5x6m h=3,5m przykryty eternitem. Drugi 6,5x3,4m h=2m - same mury. szopka 2,8x2,2m h=2m. budynki są wykonane z pustaków szlakowych a szopka z cegły pełnej czerwonej. budynki mam rozwalić i cały gruz mam odłożyć na końcu działki- jakieś 20m odwożenia. Miejscowość działania to Kielce. Maszyna którą to będę robił to cat 428seriess2, właściciel bardzo mnie męczy "ile za całość"- a ja nie mam doświadczenia z takimi rzeczami to więc proszą o poradę. pozdrawiam

Piotrekk
Młodszy operator

Maszyna: cat 428 series 2


Reklama

simmet

jak wycenić rozbiórkę

Postprzez biedron » 06 Paź 2013 16:55

Doprecyzuj:
1. Z treści Twojego postu wynika, że same mury są w drugim budynku, na pierwszym zaś jest dach eternitowy. Czy to pokrycie zutylizuje klient na własną rękę przed rozpoczęciem rozbiórki?
2. Doprecyzuj, czy klient chce rozebrać całość do samych ław, czy razem z ławami i zasypem gruntem dowożonym.
3. Przybliżona grubość ścian.
4. Czy masz młotek hydrauliczny do koparki
Spróbuję coś podpowiedzieć, ale muszę mieć jakiś punkt zaczepienia;
tel. 608-671-374 http://www.rbud-rumia.pl

Pomogłem? Zajrzyj do linku podanego poniżej: Forumowa Akcja Charytatywna!

http://kopaczka.pl/viewtopic.php?f=6&t=13175&p=68915#p68915

Awatar użytkownika
biedron
Operator

  • Posty: 347
  • Rejestracja: 22 Lut 2013 20:08
  • Miejscowość: Kaszuby
  • Pochwały: 21

Maszyna: JCB 3CX Super
Takeuchi TB-15

Firma: R-Bud Rumia


jak wycenić rozbiórkę

Postprzez Piotrekk » 06 Paź 2013 21:28

w pierwszym jest mur z pustaków szlakowych tak jak i w drugim, grubość ścian około 32cm. Młota nie mam ale właściciel powiedział żeby zburzyć i odłożyć na kupę(ściany ledwo co siętrzymają) fundament zostaje w zimi-tak chce. eternit i elementy drewniane będą zdjęte przeze mnie (eternit na paletę będzie złożony)

Piotrekk
Młodszy operator