wibako

wstawienie przepustów

Moderator: peckiel

wstawienie przepustów

Postprzez Pisak312 » 18 Cze 2015 12:55

witam panów ile brali byście za wstawienie rury plastikowej z zasypianiem wykonaniem i zageszczeniem rury średnio 7,5 m są ta wjazdy na posesję całość materiałów zapewnia główny wykonawca

Pisak312
Operator

Maszyna: Liebherr 316

Firma: usługi sprzętowe


Reklama

simmet

wstawienie przepustów

Postprzez MARIO/MECALAC » 18 Cze 2015 16:47

Z przyczółkami czy bez?

Autor postu otrzymał pochwałę
Proszę nie wydzwaniać w sprawie naprawy Mecalaca. Nie jestem mechanikiem


Jeśli pomogłem nie pisz Dziękuje kliknij POCHWAŁA!!
Rezerwiści To Specjaliści Pędzą Bimber Nawet Z Liści

Awatar użytkownika
MARIO/MECALAC
Fachoperator

  • Posty: 3306
  • Rejestracja: 29 Paź 2009 19:39
  • Miejscowość: CZĘSTOCHOWA
  • Pochwały: 132

Maszyna: MECALAC 12 MXT

Firma: OL-KOP


wstawienie przepustów

Postprzez Pisak312 » 18 Cze 2015 20:30

podpowiedź mi opcje jedną i drugą bo oni chcą przyczółki dostawać później ale mógłbym im zaproponować obrazu z przyczółkami

Pisak312
Operator

Maszyna: Liebherr 316

Firma: usługi sprzętowe


wstawienie przepustów

Postprzez MARIO/MECALAC » 18 Cze 2015 21:02

z przyczółkami jest dużo wygodniej i bez pier..a jak to się mówi. Wykopujesz od razu pod przyczółek, wkładasz rurę, ustawiasz przyczółek, zasypujesz zagęszczasz i zapominasz o robocie. Jeden zostaje i obrabia na gotowo przyczółek reszta idzie dalej :D

W ciągu dniówki (10h) jesteś w stanie zrobić takich 4 wjazdów (operator plus 4 ludzi do pomocy), jeśli masz oczywiście cały materiał potrzebny na miejscu i nie trzeba nic kuć.

Dla mnie cena równa się z przyczółkami 400 zł.
Bez 300 zł

Jeśli będą chcieli jednak później te przyczółki robić to za jeden wjazd bierz 200 zł bo to trochę kopania ręcznego będzie

Sam robiłem taki temat 2 lata temu i wiem że to wykonalne robiąc normalnym tempem
Proszę nie wydzwaniać w sprawie naprawy Mecalaca. Nie jestem mechanikiem