08 Mar 2020 17:26
08 Mar 2020 18:48
08 Mar 2020 19:25
08 Mar 2020 21:09
08 Mar 2020 21:40
08 Mar 2020 21:59
08 Mar 2020 22:10
08 Mar 2020 22:29
08 Mar 2020 22:30
09 Mar 2020 15:07
Ksancio napisał(a):chciałbym wiedziec czy kolega szpadlem sam od początku rozwijał swoją firmę i swoją filozofią doszedł do wszyskiego , czy jest to scheda po ojcu lub dziadku i jak się ma wyrobioną markę i stałych klientów to można sobie filozofować.
O to w całej tej dyskusji chodzi, żeby wyciągać jak najlepszą marżę na robocie i nie zniechęcić klientów. Nie o to chodzi, żeby się narobić, a zarobić.
Chodzi żebyś zrobił robotę szybko, żebyś jak najmniej gościa skasował..
Ciężko przekonać kogoś tłumacząc że MOJA usługa będzie kosztować 300 a jest warta 600 wiedząc że ktoś mu to zrobi za ,150.
09 Mar 2020 18:20
szpadlem-taniej napisał(a):A co do FILOZOFII to akurat tak się składa, że moja własna pomogła mi blisko poznać kilku komorników.
Dlatego zacząłem uczyć się tego co niby umiem od osób,które dały mi do zrozumienia, że akurat nie umiem.
szpadlem-taniej napisał(a):A co z już wymienionymi twierdzeniami :
-Zapłacę więcej jak dostanę to co lubię
09 Mar 2020 19:09
Prawo wolnego rynku działa wszędzie tak samo i tymi wywodami nic nie zmienisz, upieraj się ile chcesz..
09 Mar 2020 20:20
09 Mar 2020 20:51
zeppelin zm 15 napisał(a):Wracając do przykładu kolegi dwa posty wyżej. Sprzedawca sprzedaje chleb po 2zł . Piekarnia obok ma TEN SAM chleb po 1.5zł. jak przekonać klienta że ma kupić tego po 2zł? Odpowie mi ktoś na to pytanie? Moim zdaniem w tym temacie to miało być wyjaśnione, żeby umieć przekonać klienta aby za TO SAMO byłby w stanie zapłacić więcej...
09 Mar 2020 21:02
09 Mar 2020 21:07
szpadlem-taniej napisał(a):,,Powiem więcej, zbyt dobra reklama może w pozyskiwaniu takich małych zleceń wręcz przeszkadzać"
Reklama ,która w czymkolwiek przeszkadza nie jest wcale dobra, jest pozornie dobra .
Sztuką dobrej reklamy jest odpowiednie jej zaadresowanie i wykonanie. Nie istnieje przekaz uniwersalny, z tego względu są firmy od reklamy pracujące za 300 zł i za 3 miliony zł - jedne robią szum drugie robią skutek .... Jedni zrobią ci co zechcesz ty, drudzy to co jest ci faktycznie potrzebne.
szpadlem-taniej napisał(a):i ja na przykład, do picia kupię taką wodę jaką lubię, nieistotne czy to na budowę, do domu czy biura.
I tu jest właśnie sedno NIEISTOTNEJ CENY --- kupisz to co lubisz !
Teraz pomyśl, że można sprawić, że każdy kupuje to co lubi nie zwracając szczególnie uwagi na to, że może kupić coś taniej. W czym cała trudność tego cudu ?
A no w tym by tak ukierunkować nabywcę usługi by był przeświadczony iż dostaje to co lubi .
Powiadasz ale woda kosztuje 1,79 a druga 0,59 -- co to za pieniądze, co to za różnica .
A liczyłeś ile ,, przepłacasz za to co lubisz " w skali roku kupując 200 butelek takiej wody ?
Dlaczego tak uparcie jesteś zdania, że nie da się wygrać z ceną 300 za coś kto coś lubi gdy ma coś czego nie lubi za 150 ? --- Ciekawe co ?
09 Mar 2020 21:08
09 Mar 2020 21:15
09 Mar 2020 21:24
10 Mar 2020 00:29