Nie chcesz być nie fair, więc ładujesz po 4-5t na busa zarejestrowanego na 3,5t
No faktycznie jesteś fair zaniżając stawki, tym którzy pracują uczciwie.
Z chciwości to wynika jedynie twoje wożenie autem o ładowności ~1,5-2t po 4-5t. Zarejestruj uczciwie na DMC zgodnie z tabliczką znamionową, spełnij wszystkie wymagania i gitara. Albo ładuj tyle ile jest w dowodzie.
O tym, że trzeba mieć zezwolenie na transport odpadów w przypadku gruzu czy ziemi, też zapewne wiesz. I tu jest już przyjemniej, bo jak ktoś cię podpierdoli, to prócz daily trzeba będzie jeszcze coś sprzedać, żeby zapłacić karę.
8x8 - proszę, takie bajki o terenie budowy to możesz opowiadać policjantowi jak będzie pisał mandat. Niech zarejestruje samochód na te 6,5 albo 7,5t no i wtedy niech wozi i konkuruje z innymi autami zarejestrowanymi na takie DMC. A jak nie to faktycznie niech jeździ tylko po budowie i też gitara. Ty już dawno takie bystre rzeczy rzucałeś, więc mnie absolutnie nie dziwi taki pokrętny tok rozumowania.
Macie jakiś problem z połapaniem się co jest nie tak, wiec wyjaśnię jak krowie na rowie. Za kurs samochodem o DMC 10t (niech będzie, że o ładowności 5t) przedsiębiorca X bierze 200 zł. Na to przychodzi jakiś lokalny cwaniaczek z dajlakiem o dmc 7,5t, zarejestrowanym na 3,5t, ładuje 5t i bierze za ten sam kurs 100 zł i zabiera całą robotę. Ok, takie rzeczy się zdarzają, pod warunkiem, że działalność jest prowadzona legalnie, zgodnie z prawem i zgodnie z ogólnie przyjętymi regułami gry. To o czym piszecie to zwykłe buractwo, chamstwo, zaniżanie stawek, zabieranie roboty uczciwie pracującej osobie.
Serio, rozumiałbym wrzucić na busa 2t, okazyjnie 2,5t, ale 5t, chwalić się tym publicznie i pytać innych jak im pasuje gdy są posuwani bez mydła. Trzeba mieć tupet.