Może trafiłeś na wadliwą sztukę. Co do podłączenia w Actrosie, to ja bym to zrobił na przekaźniku z lampy weź tylko sygnał. Może faktycznie będzie świecić nie prawidłowo, Actros na pewno ma dodatkową elektronikę w obwodach prawie wszystkich świateł - bez włączania świateł wskaże Ci, która żarówka jest do wymiany.
zeppelin zm 15 napisał(a):My mamy takie co ma 16 diód i to dopiero świeci. .
Wszystko zależy od technologii i/lub producenta, czasem 6 będzie świecić mocniej od 20-stu.
Ja też kupiłem do XCMG jako światła robocze, no name 9-diodowe i dają radę, są mocniejsze od halogenów H3.
Trzeba dobrze trafić bo są różne wersje, najpierw kupiłem 2 szt. specjalnie dobrze terenu przed ładowarką nie oświetlały (soczewki diód takie matowy były i prostymi żebrami chłodzącymi, później kupiłem 4 szt. z przezroczystymi soczewkami i łukowatym użebrowaniem chłodzącym, to świeciły wyraźnie lepiej. Z wyglądu ogólnie takie same.
Pobór mocy 27W, napięcie uniwersalne 12-24V, strumień światła 2200 lumenów, choć nie wiem czy tyle jest (halogen ok 950lm).
Masę podłączyłem bezpośrednio do kabiny i jest ok.
Te świecą jakby słabiej
A takie dają mocniejsze światło, a niby to samo