Moderator: peckiel
dawidg2
Fachoperator
Maszyna: JCB, Schaeff
Firma: Szukam
Luka napisał(a):Przy obecnych przepisach 8x8 do użytku szosowego nie ma sensu.
Luka napisał(a): Po to się kupuje takie auta jak Twoje, żeby wozić dużo na drogach publicznych.
dawidg2 napisał(a):Ale w całej Europie są 4 osiowe gruszki i też wożą po 7-8m3 betonu.
Błąd jest że 4 ośka jest rejestrowana na tylko 32t DMC
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
Luka napisał(a):Gruszki w ogłoszeniach ważą 13-15t. Zostaje 18t ładowności. Spokojnie wchodzi 7-8m3 i u nas w okolicy tyle się wozi.
Luka napisał(a):Czytałem, nie wiem na ile prawdopodobne, że mają podnieść dmc 4 osiek do 35t (byłoby to chyba tak liczone jak w 3 ośkach) i wprowadzić do przepisów 5 ośki o dmc 39t. To będzie kosmetyczna zmiana,
Mam takie zlecenia że zestaw fizycznie nie jest się w stanie złamać lub zmieścić na długość, a trzeba sporo przewieźć. Już pisaliśmy, wożenie 4-ośką mniej niż 20 t mija się z celem bo jest nieopłacalne.Luka napisał(a):Już pisałem, że nie ma wyborów idealnych i albo nie wjeżdżasz albo wozisz mało, klienci muszą się z tym liczyć.
Luka napisał(a):8x4 jeździło i woziło po 25t, to teraz cięższe 8x8 też będzie, w końcu co za różnica.
Luka napisał(a):Chyba tyle, szkoda dalej to toczyć, bo nie przekonam was, że sami sobie pod górkę robicie.
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
projektt
Operator
Maszyna: Volvo L120E, Cat 323D, Volvo 290B
Firma: .
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości