16 Gru 2017 14:35
Witam posiadam kamaza 5511 1999r w turbo z zaworem hamulcowym z pedałem i czeka mnie wymiana lub lepiej nazwać reaktywacja hamowni i uszczelnienie wspomagania i mam pytanie czy jest to skomplikowane lepiej samemu czy zlecić to komuś
16 Gru 2017 22:30
o jakie wspomaganie ci chodzi jak przekładnia kierownicza to wymieniasz całą i po sprawie , w hamulcach nie masz wspomagania masz zawór przy pedale i to wszystko kupujesz zestaw naprawczy zaworu hamulcowego wymieniasz oringi i to wszystko, dalej masz już tylko szczęki i rozpieraki ew. bębny do przetoczenia
17 Gru 2017 19:47
Tak o przekładnię leci mi z góry co wychodzi ten wałek a co do hamowni to patrzyłem to jeszcze jest tych szczęk trochę conajmniej połowa a hamuje słabo zawór pod maska cały nowy
-- 17 Gru 2017 18:47 --
A jeszcze się zapytam jaki olej do silnika 10-40 czy 15-40
17 Gru 2017 22:18
olej 15/40 ,w przekładni masz zimering do wymiany , hamulce trzeba podstawić na grzechotkach .
17 Gru 2017 22:53
Ok dzięki za podpowiedz, a jak podstawić na grzechotkach
17 Gru 2017 23:02
Przestawić raczej lub wyregulować grzechotkę.
koło do góry by szło kręcić nim i na grzechotce masz taka śrubę na kluczyk 10 albo 13 i wkręcasz albo wykręcasz teraz nie pamiętam i aż do momentu aż nie pójdzie koło przekręcić, potem trzeba popuścić by się kręciło ale po lekkim ruchu siłownika hamowało.
18 Gru 2017 08:51
tak jak kolega pisał z tym że masz dwie śruby jedna na klucz 12 blokada i na klucz 13 do regulacji,najlepiej robić we dwóch jeden kręci kołem a drugi leży pod autem dokręcasz aż przestaje się obracać potem lekko odpuszczasz,w kamazie jak dużo jeździsz musisz raz w miesiącu musisz regulować.
18 Gru 2017 16:55
Dzieki za podpowiedzi
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.