03 Sty 2019 17:25
witam,mam problem z wyciągnięciem mechanizmu różnicowego z tatry 815 , z przedniego mostu, czy on jest jakoś "zabezpieczony z drugiej strony? czy powinien normalnie wyjśc do przodu ? , poprzedni właściciel wymieniał przedni most i wygląda tak jak by przy zakładaniu trafił "ząb na ząb" i caly mechanizm przepchął do przodu że minimalnie łapał na lewe koło,lecz w pracy przy obciążeniu zaczeło przeskakiwać...rozkreciłem i pomierzyłem.. i jest wcisniety ten mechanizm .., ściagaczem poszedł mi 1cm do przodu i dalej nie chce wyjśc co robic? jak go wyciągnąc?
03 Sty 2019 23:18
Jak naprawiałem Tatre 815 6x6 to jak dobrze pamiętam, mechanizm wychodził sam, nic go nie blokowało. Postaram się jutro zrobić fotkę z katalogu jak to tam wyglądało.
Pozdrawiam
04 Sty 2019 11:30
bym był bardzo wdzięczny, Pozdrawiam
04 Sty 2019 19:33
wielkie dzięki
a może wiesz od czego jest śruba o nr. 18 na stronie 55?
04 Sty 2019 21:02
Po bokach powinny być sruby zabezpieczajace
04 Sty 2019 21:07
W katalogu opisana jest jako śruba regulacyjna M12x30
04 Sty 2019 21:14
chodzi o ta co jest na śrubokręt?czy jeszcze jakieś ine powinny byc?
tomeczek151 a wiadomo do jakiej regulacji?
04 Sty 2019 21:14
Tak te sruby na srubokret to zabezpieczenia ale jak mechanizm jest przepchniety to sruby muszą być poucinane
04 Sty 2019 21:19
jedna wykreciłem a jest jeszcze jedna? ta jedna wlasniewygladała jak by była ukrecona albo ścieta
04 Sty 2019 21:25
Sruby sa 2 po przeciwnych stronach zakończone stożkiem.w piascie mechanizmu są nawiercone otwory w które wchodzą te śruby. Wystarczyło przed rozbieraniem wykręcić jedną śrubę i zobaczyć czy mechanizm jest na swoim miejscu
04 Sty 2019 21:32
znalazłem drugą była pod siłownikiem od blokady,jutro podejde do tego , mechanizm był przepchniety po odjechaniu mostem mierzyłem suwmiarką i wychodziło ze tryby od mostu sie tylko stykały z czoła co nawet po nich było widać , wielkie dzieki:) pozdrawiam
04 Sty 2019 21:44
Nie wiem tylko jakim cudem ktos założył siłownik do blokady
05 Sty 2019 22:26
w mechanizmie różnicowym ta tuleja z zebami co wchodzi na tryb od prawego koła była przesunięta do samego przodu tak jak by byla wlaczona blokada caly czas a ze mechanizm był cofniety to nie załączał bo nie dosiagał do tego tryba , pierwsze co to zdjąłem ten silownik i ten popychacz to wchodzi w niego siłownik dało sie go cofnać w głąb obudowy ze ponad polowa popychacza była schowana,poprzedni mechanik sie nie popisał...
-- 05 Sty 2019 22:26 --
wyciągnięte
, oto takie szkody wyrzadzil poprzedni mechanik..
05 Sty 2019 23:51
Najlepiej druga obudowa by się przydała. Ale i ta jeszcze by była. Mosty przy składaniu mają się swobodnie zjechać bez żadnego dociagania jak trafia ząb na ząb przekrecaj kołami
06 Sty 2019 08:53
dzieki za rade:) a powiedz mi na tym wale co wchodzi mechanizm jest taka rura i ona opadła , jest jakiś sposób aby w nią trafić pozniej mechanizmem?
06 Sty 2019 09:51
Zrób zdjęcie
06 Sty 2019 11:58
ta rura co jest na tej osi z frezem co w chodzi w ten otwór na mechanizmie , da sie jakoś dojsc do nie aby ja podnieść i włożć w otwór?
06 Sty 2019 12:18
Zawsze ta osłona była przyspawana do takich blaszanych talerzy ale jesli chodzi o to aby ją podnieść to mozna coś włożyć miedzy wałek a tuleje np.troche plasteliny
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.