12 Sty 2019 21:24
Witam szukam opini o Steyr 3osiowy wywrotka. Jak to pracuje. Czy ma jakieś duże wady na które zwrócić uwagę przy kupnie. Czy jest szansa takim samochodem gdzieś pod jakąś firme na budowę się dostać. Z góry dziękuję za informację.
12 Sty 2019 21:26
Zależy od konkurencji. Masz jakiś egzemplarz na oku?
12 Sty 2019 21:53
Nie jeszcze nie tylko tak orientacyjnie aby. Widziałem właśnie parę takich przy budowach dróg że tam ziemię wozily itp.
12 Sty 2019 22:13
A lepszy przy takich robotch przy drogach i budowach kiper tylko na tyl czy na 3strony?
12 Sty 2019 22:25
To będzie służyć tylko bardziej jako wozidło także na tył starczy.
12 Sty 2019 22:44
Ale gdybym miał do wyboru takie same dwa i jeden ma na tyl tylko A drugi na 3strony to który lepszy.
12 Sty 2019 23:11
Jeśli trzeba sypać na pobocza urobek to przydaje się wywrot na boki ale wchodzi w grę wtedy hydroburta aby sypać dalej od samochodu a "sztejera" z takim cudem nie widziałem jeszcze także moim zdaniem to tylko na tył by
Brał na twoim miejscu.
13 Sty 2019 08:03
A na co zwracać uwagę przy zakupie takiego samochodu. Jest coś w nim na co szczególnie zwrócić uwagę przy kupnie?
-- 13 Sty 2019 07:03 --
Czasem można spotkać takie auto z kabiną od innego to dobry pomysł czy raczej odpada?
13 Sty 2019 09:43
Przy starszych Steyrach zorientuj się dobrze jak z dostępnością części, bo słyszałem opinię że może być z tym problem, ale generalnie auta mocne i trwałe. Jaki kiper to już zależy od Ciebie, 3 stronny będzie praktyczniejszy, ale tylnozsyp mocniejszy. Co do auta z inną kabiną to jak przy każdym z tego typu przeróbkami, jeśli jest dobrze zrobione to może działać lepiej niż fabryka, ale jeśli ktoś to zrobił na odpierdziel to lepiej odpuścić temat.
13 Sty 2019 09:52
Ale są jeszcze tzw Man-sztejer. Ogólnie jest prawiam tylko jakieś szczegóły sztejera.
13 Sty 2019 09:58
Dlatego napisałem, że przy starszych. Nie pamiętam dokładnie od którego roku Steyr wszedł w kooperację z MANem, ale gdzieś to chyba na forum było poruszane.
13 Sty 2019 11:07
W wiecie może coś na temat spalania? Ile tak średnio
13 Sty 2019 14:46
Jak każda 3 ośka 6x6 (tym bardziej starsza) 30-60l na 100km w zależności od terenu, obciążenia i typu pracy.
13 Sty 2019 18:16
A te 6x4 też są dobre w terenie czy w teren tylko 6x6? A te 6x4 to na takie twarde gdzie bardzo się nie siada.
13 Sty 2019 19:33
W teren to tylko 6x6
13 Sty 2019 20:26
A tak na budowę drogi na przykład taki 6x4 by się sprawdził?
13 Sty 2019 20:28
Jeśli nie będzie jeździł w błocie po osie to da radę. Najważniejsze żeby blokady działały.
13 Sty 2019 20:46
Wszystko zależy co masz zamiar robić. Jeśli typowo ciężki teren to się nawet nie zastanawiaj i bierz 6x6, a jeśli raczej po twardym, ale trzeba pod koparkę czy na zwałkę dojechać w granicach rozsądku to 6x4 też da radę.
-- 13 Sty 2019, o 19:46 --
zeppelin zm 15 napisał(a):Jeśli nie będzie jeździł w błocie po osie to da radę. Najważniejsze żeby blokady działały.
Przez takie błocko 6x4 też przejedzie
Ale generalnie nie polecam
13 Sty 2019 20:49
Heh. Jest różnica pomiędzy 6x4 a 6x6. Jak już po osie leży w błocku to ledwo jedziesz a 6x6 jest jeszcze w stanie wytargać tego 6x4 z tego błocka
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.