gala
Fizol
gala
Fizol
andrew8
Operator
Maszyna: jcb.
Firma: mała własna.
gala
Fizol
Jarewa
Fachoperator
gala
Fizol
andrew8
Operator
Maszyna: jcb.
Firma: mała własna.
gala napisał(a):Tylko przód. Do tyłu są wszystkie.
gala napisał(a):Po wymianie brakuje 1 i 3 do tyłu.
andrew8 napisał(a):Jeśli to zamienniki to wywal to w cholerę. Pamiętasz czy oringi na cewkach były zielone czy brązowo/fioletowe?
Jaka jest cała historia awarii?
W jakich okolicznościach biegi przestały działać?
Stało się to nagle czy po jakimś konkretny zdarzeniu?
Coval napisał(a):gala napisał(a):Tylko przód. Do tyłu są wszystkie.gala napisał(a):Po wymianie brakuje 1 i 3 do tyłu.
To jak w końcu jest?
Żeby maszyna pojechała do tyłu to muszą być jednocześnie 2 cewki załączone. Sprawdziłeś ?
gala
Fizol
andrew8
Operator
Maszyna: jcb.
Firma: mała własna.
Jarewa
Fachoperator
andrew8
Operator
Maszyna: jcb.
Firma: mała własna.
Coval napisał(a):Przy ściętych o-ringach
andrew8 napisał(a):Cała geneza problemu rozpoczyna się od cewek i sterowania więc po co mierzyć ciśnienia?
andrew8 napisał(a):Najpierw usuwamy jeden problem a potem ewentualnie bierzemy się za dalszą diagnozę.
Jarewa
Fachoperator
Jarewa napisał(a):Coval napisał(a):
Przy ściętych o-ringach
Jak by miał ścięte to by kur.. załaczył na stałe bieg. I miał by problem z blokowaniem się skrzyni a nie brakiem biegów.
Jarewa
Fachoperator
andrew8
Operator
Maszyna: jcb.
Firma: mała własna.
Jarewa napisał(a):Pisał że podmieniał, wiec jak by ścięło poszedł by problem za cewką.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości