wibako

uszczelnielie półośki przedniej 3cx

uszczelnielie półośki przedniej 3cx

Postprzez seba 12 » 26 Sty 2011 21:40

Witam mam pytanie potrzebuje wymienić uszczelnienie półośki na przednim moście od strony zwrotnicy w jcb 3cx 2005r.mam zakupiony oryginalny simering.I ile oleju wchodzi do zwolnicy bo wymieniłbym przy wymianie uszczelnienia proszę o poradę...
Ostatnio edytowany przez seba 12, 29 Sty 2011 13:02, edytowano w sumie 1 raz

seba 12
Nowicjusz

  • Posty: 17
  • Rejestracja: 22 Cze 2010 20:36
  • Miejscowość: wadowice

Reklama

simmet

Postprzez Jooras » 26 Sty 2011 22:04

16l w środek po 2l na koło razem litró 20

jeśli się myle niech ktoś mnie poprawi :?

Awatar użytkownika
Jooras
Fachoperator

  • Posty: 1048
  • Rejestracja: 09 Sie 2010 15:53
  • Miejscowość: Lubartów / Lublin
  • Pochwały: 14

Postprzez jogibubu » 26 Sty 2011 22:21

Dokladnie 2.0 na przod , 1.9 na tylna zwolnice , masz tam kreske , jak dobrze ustawisz to zobaczysz ze po 2 litrach sie przelewa , Pozdro !
Jogi

jogibubu
Pomocnik operatora

  • Posty: 91
  • Rejestracja: 11 Mar 2008 11:25
  • Miejscowość: Dolnyslask
  • Pochwały: 1

Postprzez Jarewa » 26 Sty 2011 22:46

No nie do konca trzeba pamiętać że tylne zwolice są połaczone z mostem i można tam lać i lać i lać. Trzeba o tym pamiętać.

Jarewa
Fachoperator

  • Posty: 2810
  • Rejestracja: 09 Sie 2006 22:04
  • Miejscowość: DOLNOSLASKIE
  • Pochwały: 56

Postprzez filipo » 27 Sty 2011 00:15

jak tylne zwolnice mogą być połączone z mostem?? coś się chyba pomyliło.

filipo
Operator

  • Posty: 357
  • Rejestracja: 09 Paź 2008 23:50
  • Miejscowość: okolice Piaseczna
  • Pochwały: 3

Maszyna: 3CXCECO'14 3CXCECO'11 2x KERAX'09 Volvo ew160B, DAF CF85.410

Firma: Roboty Ziemne Filip Olejnik


Postprzez Tomek_ » 27 Sty 2011 00:23

zwolnica i most to raczej polaczone nie sa a na pewno nie tak aby olej przeplywal

Tomek_
Operator

  • Posty: 289
  • Rejestracja: 01 Sty 2007 21:46
  • Miejscowość: Sochaczew
  • Pochwały: 1

Maszyna: JCB4CX
CAT432d


Postprzez filipo » 27 Sty 2011 00:29

wymieniałem niedawno oleje i w zwolnicach (4) jest taki sam jak w przednim moście tylko tylni most ma do mokrych hamulców

filipo
Operator

  • Posty: 357
  • Rejestracja: 09 Paź 2008 23:50
  • Miejscowość: okolice Piaseczna
  • Pochwały: 3

Maszyna: 3CXCECO'14 3CXCECO'11 2x KERAX'09 Volvo ew160B, DAF CF85.410

Firma: Roboty Ziemne Filip Olejnik


Postprzez hy mac » 27 Sty 2011 10:29

np. 3cx z 97 ma ten sam olej w moscie jak i w zwolnicach tylnych,są one połączone,tak jak kolega Jarewa pisze.niewiem jak w nowszych.

Awatar użytkownika
hy mac
Młodszy operator

  • Posty: 183
  • Rejestracja: 21 Lut 2007 00:04
  • Miejscowość: dolnyśląsk
  • Pochwały: 1

Maszyna: JCB 3CX


Postprzez Jarewa » 27 Sty 2011 15:33

W nowszych i najnowszych tak samo. Tylko 3CX super i 4CX nie ma bo mają przeguby. A reszta ma. Połączenie jest przez ośke. Co prawda nie duży by odrazu lało się litrami ale ze wględów że to gesty olej to i tak nie idzie szybko zalać zwolnicy. A jak krzywo stoi to po czasie może się przelać. Albo spóścić wiecej niż te 2L i wtedy te gdybanie skąd tyle oleju.
Ostatnio edytowany przez Jarewa, 27 Sty 2011 21:47, edytowano w sumie 1 raz

Jarewa
Fachoperator

  • Posty: 2810
  • Rejestracja: 09 Sie 2006 22:04
  • Miejscowość: DOLNOSLASKIE
  • Pochwały: 56

Postprzez jogibubu » 27 Sty 2011 15:46

Jarewa , nie zgodze sie z Toba , bo zlewajac olej ze zwolnic mam czysty olej , a w moscie jest zawsze ciemniejszy od hamulcow , zlewam 1.9 litra i tyle samo wlewam , przelewa mi sie przez otwor , zakrecam i final , jezeli most bylby polaczony to oleje mialyby ten sam kolor , Chociaz , do tylnych zwolnic leje sie olej ten sam co do tylnego mostu , "Filipo" ma bledne info , ale sprzeczal sie nie bede , pisze co widze , Pozdro !
Jogi

jogibubu
Pomocnik operatora

  • Posty: 91
  • Rejestracja: 11 Mar 2008 11:25
  • Miejscowość: Dolnyslask
  • Pochwały: 1

Postprzez filipo » 27 Sty 2011 21:35

zwracam honor Panowie, nie wiem czemu wydawało mi się że zwolnice nie są połączone ale SĄ ;-) może dlatego że to jedyna część której nigdy nie rozbierałem w JCB, na szczęście nie ruszałem maszyny i spuszczę tylko ze zwolnic doleję takiego jak w tylnym moście i będzie git.

filipo
Operator

  • Posty: 357
  • Rejestracja: 09 Paź 2008 23:50
  • Miejscowość: okolice Piaseczna
  • Pochwały: 3

Maszyna: 3CXCECO'14 3CXCECO'11 2x KERAX'09 Volvo ew160B, DAF CF85.410

Firma: Roboty Ziemne Filip Olejnik


Postprzez siekla1 » 27 Sty 2011 22:30

Jeżeli tylny most ma spuszczony olej to bez problemu można go zalać poprzez wlew w obudowie zwolnicy.To, że po odkręceniu spustu ze zwolnicy wylewa się ok 2 l wynika z kształtu konstrucji mostu i jego środkowej części.Z niej jest osobny spust jak też i korek wlewowy, który daje możliwość szybszego zalania mostu niż poprzez zwolnicę.

siekla1
Operator

  • Posty: 453
  • Rejestracja: 23 Lis 2008 18:23
  • Miejscowość: Bytom
  • Pochwały: 5

Postprzez Jooras » 28 Sty 2011 13:15

jogibubu napisał(a):Jarewa , nie zgodze sie z Toba , bo zlewajac olej ze zwolnic mam czysty olej , a w moscie jest zawsze ciemniejszy od hamulcow , zlewam 1.9 litra i tyle samo wlewam , przelewa mi sie przez otwor , zakrecam i final , jezeli most bylby polaczony to oleje mialyby ten sam kolor , Chociaz , do tylnych zwolnic leje sie olej ten sam co do tylnego mostu , "Filipo" ma bledne info , ale sprzeczal sie nie bede , pisze co widze , Pozdro !

a wymieniałeś już u siebie hamulce ? Chyba nie... Będziesz to robił to uwierzysz Jarewie i zobaczysz że wszystko jest połączone. Tak samo wlewając olej do tylnego mostu można zrobić to przez zwolnice po 10l i się ładnie rozejdzie po moście i zwolnicach

Awatar użytkownika
Jooras
Fachoperator

  • Posty: 1048
  • Rejestracja: 09 Sie 2010 15:53
  • Miejscowość: Lubartów / Lublin
  • Pochwały: 14

Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 29 gości

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej