przez hy mac » 12 Lut 2011 09:13
ehh...nikomu sie niechce podpowiedziec koledze...ale zapytaj za ile na godzine masz robić to zobaczysz jaki bedzie odzew...
wiem jak jest w maszynie 98,podobnie bylo w 86 więc może masz tak samo.
wiec po kolei...
-zdejmujesz koło
-odkręcasz dwie śruby trzymające dekiel piasty(są one naprzeciw siebie,pomiędzy głównymi śrubami od koła)
-zdejmujesz koło zębate z centralnie wystającego wałka
-możesz ale nie musisz odkręcic bęben z zębami wewnątrz(element przekładni planetarnej)-bedzie lżej zdjąć zwrotnice.Beben jest przykręcony na chyba 8 srubach,i dodatkowo siedzi na tulejach,nie łatwo schodzi.
-odkręcasz drążek kierowniczy
-odkręcasz obydwa truniony,górny i dolny-to te sworznie z kwadratowym łbem przykręcone czterema śrubami każdy,na nich obraca sie zwrotnica.
-wyjmujesz je i zwrotnica na wierzchu.
wymien wszystkie uszczelnienia,zerknij na łożyska albo od razu wymień na nowe,nie zaszkodzi.
aha i niewiem czy jest tak samo jak w starszej maszynie,łozysko igiełkowe podpierające półoś,też warto od razu wymienic.
Robiłem to jakś czas temu wiec mogłem o czymś zapomnieć.
pozdrawiam i powodzenia