przez mechanior » 06 Mar 2011 15:07
sprzedam ci łatwiejszy i szybszy sposób niezależny od kolejności zapłony
ustawiasz wał silnika w pozycji dla której dźwignie zaworów cylindra 1 mijają się w sposób taki że jedna zaczyna się poruszać w dół podczas gdy druga kończy ruch w górę
wtedy obydwie dźwignie zaworowe cylindra 4 są luźne, regulujesz szczeliny wszystkich luźnych dźwigni czyli obydwie cylindra 4 i po jednym w cylindrach 2 oraz 3
obracasz wał o jeden obrót i doprowadzasz do "mijania" dźwigienek na cylindrze 4
analogicznie regulujesz luz obydwu zaworów na cylindrze 1 i po jednym pozostałym do regulacji na cylindrze 2 oraz 3, dla pewności zaznaczam sobie wszystkie wyregulowane zawory markerem olejowym (pisakiem białym lub srebrnym) przydaje się zwłaszcza w silnikach 6cio i więcej cylindrowych
po wykonaniu regulacji sprawdź luzy jeszcze raz po kilku obrotach wałem
luzy : 0.25 ssący, 0.45 wydech
mechanior
Fachoperator
- Posty: 20878
- Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
- Miejscowość: Śląsk
- Pochwały: 868
Maszyna: Caterpillar, MB Crusher
Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher