wibako

JCB 3CX ECO opinie

JCB 3CX ECO opinie

Postprzez case695 » 29 Lip 2011 14:24

Marka i model maszyny: JCB 3CX ECO
Rok produkcji: 2011

Witam! Mam zamiar nabyć JCB 3CX ECO Contractor. Znacie może już jakieś opinie na temat tej maszynki? Czy jest ona za świeża. Co lepsze Cat 432E czy JCB 3CX Eco Contractor? Cat nie ma 20' z przodu, nie ma również Torquelocka...

case695
Fizol

  • Posty: 22
  • Rejestracja: 04 Kwi 2011 20:24

Maszyna: Case 695 Super R


Reklama

simmet

JCB 3CX ECO opinie

Postprzez mechanior » 29 Lip 2011 18:20

nie ma również dziadowskiego silnika DIESEL MAX JCB 444 czy jak on tam się nazywa, tylko starą sprawdzoną jednostkę PERKINSA

dwudziestki z przodu są w CATcie na zamówienie, podobno bez dopłat

ja stawiam na CATa i polecam go ale to tylko moje zdanie na ten temat, wiadomo że jestem mechanikiem tej marki więc nie mogę być obiektywny...
Image
CATERPILLAR, PERKINS, młoty DHB, osprzęt MB Crusher
tel. +48 607-848-217 >klinikaMaszyn na FB<

Awatar użytkownika
mechanior
Fachoperator

  • Posty: 20877
  • Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
  • Miejscowość: Śląsk
  • Pochwały: 868

Maszyna: Caterpillar, MB Crusher

Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher


Re: JCB 3CX ECO opinie

Postprzez filipo » 29 Lip 2011 18:22

czemu dziadowskiego?? rozwiń swoją wypowiedź jestem ciekaw.
www.materialy-sypkie.pl
Zmechanizowane roboty ziemne, transport drogowy

filipo
Operator

  • Posty: 357
  • Rejestracja: 09 Paź 2008 23:50
  • Miejscowość: okolice Piaseczna
  • Pochwały: 3

Maszyna: 3CXCECO'14 3CXCECO'11 2x KERAX'09 Volvo ew160B, DAF CF85.410

Firma: Roboty Ziemne Filip Olejnik


Re: JCB 3CX ECO opinie

Postprzez Jarewa » 29 Lip 2011 18:43

Jako użytkownik takiego silnika. Też był bym ciekawy dlaczego nazwano go dziadowskim?

Jarewa
Fachoperator

  • Posty: 2802
  • Rejestracja: 09 Sie 2006 22:04
  • Miejscowość: DOLNOSLASKIE
  • Pochwały: 56

JCB 3CX ECO opinie

Postprzez mechanior » 30 Lip 2011 08:09