Strona 1 z 1

Pierścienie starły się po 30mth

PostWysłany: 23 Lis 2011 23:55
przez demol65
Marka i model maszyny: jcb 3cx
Rok produkcji: 1995

Witam. Co jest przyczyną że po około 30 godzinach pracy nowe pierścienie starły sie i są do wymiany. Dodam że tuleje w bloku są nowe. Przyznaje że nie wymieniłem tłoków tylko czy to jest ta przyczyna? poza tym proszę podać jak nastawić klucz dynamometryczny do dokręcenia korbowodów i głowicy. Dzięki

Pierścienie starły się po 30mth

PostWysłany: 24 Lis 2011 12:30
przez Intramex
pierscienie jakies markowe czy papier? tuleje honowane? pasowanie tlok-cylinder zachowane wg. wymagan producenta silnika?
skladane na oleju czy na sucho? smarowanie silnik mial? cisnienie oleju sprawdzone?

niewyobrazalne, zeby pierscienie padly tak szybko. jedyne skladanie na sucho i brak cisnienia oleju przychodzi mi do glowy.

Re: Pierścienie starły się po 30mth

PostWysłany: 24 Lis 2011 17:57
przez serwisant
Intramex napisał(a):
niewyobrazalne, zeby pierscienie padly tak szybko. jedyne skladanie na sucho i brak cisnienia oleju przychodzi mi do glowy.


No i jeszcze jak sam napisałes pierścienie za 40 zł kmpl na tłok.
Spotkałem sie z taka ceną - mało tego zaoferowane jako orginalne

Re: Pierścienie starły się po 30mth

PostWysłany: 24 Lis 2011 21:47
przez demol65
Pierścienie były zakładane w autoryzowanym punkcie a ja nie wiem co znaczy honowane. Pierścienie kupiłem za 120zł za kpl ponoć niemieckie. Składany był na ojeju i smarowanie ma dobre. Jak pisałem nie wymieniałem tłoków i czy może to jest ta przyczyna. Jeszcze jak mają być założone tłoki i co się stanie jeżeli będą założone inaczej? Dzięki za odpowiedź i pozdrawiam.

Dodano 21:26
Sorki nie pierścienie tylko tuleje. Pomyłka