przez Trans-luk » 10 Gru 2011 19:36
no chyba o to chodzi, nie operuje jeszcze dobrze tymi nazwami dopiero zaczalem.. jest to ponizej silownika przez ktory przechodzi sworzen w kingposcie, tam w tym silowniku na koncu jest tulejka ale powyzej w kingposcie juz nie i ponizej wlasnie silownika jest luz, czyli trzeba bedzie to zdjac i napawac i przetoczyc, tak strasznie duzy ten luz nie jest, ale jest odczuwalny troszko kolysze ramieniem, nie zrobienie tego spowoduje uszkadzanie sie jakis innych czesci? mozna z tym jeszcze popracowac delikatnie obracajac ramie?
a jeszcze mialem dodac.. "i ponizej silownika w kingposcie tez nie ma tulejki"
i wlasnie tam jest ten luz w okol tego sworznia,(sworzen dobry) powyzej silownika juz nie ma tego luzu na kingposcie
Ostatnio edytowany przez
rudesmen, 12 Gru 2011 18:18, edytowano w sumie 1 raz
Powód: Posty scalone
Trans-luk
Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: 07 Lis 2011 19:53
Maszyna: JCB 3cx 1999r Perkins
Firma: TRANS-LUK Łukasz Ziobro