przez mechanior » 30 Gru 2011 01:04
jeśli nie kalibrowałeś luzów dyfra i łożysk to niestety będą dalej problemy
procedura jest dosyć skomplikowana i pracochłonna, wymaga wielokrotnego demontażu mechanizmu różnicowego, precyzyjnej kontroli i regulacji siły wymaganej do obrócenia poszczególnych komponentów a przede wszystkim dokładnych pomiarów długości zestawów łożysk i wałków, wyliczenia luzów na podstawie odpowiednich wzorów matematycznych określonych przez producenta mostu a na koniec kontroli geometrii pracy przekładni głównej (hipoidalnej) czyli rysunku odciskania się na sobie zębów
jeśli tego nigdy nie robiłeś to lepiej daj se spokój
poza tym trzeba mieć dokumentację serwisową JCB...
wymiana elementów jakiejkolwiek przekładni NIE JEST TAK PROSTA JAK SIĘ WYDAJE, to nie filtry ani klocki hamulcowe...
błędy i niedokładności skutkują kolejnymi awariami, czasem się udaje "trafić" przy zachowaniu pewnych założeń (oryginalne części i łożyska z tej samej grupy tolerancji i jakości, umiejętny demontaż i montaż bez naruszania oryginalnego układu podkładek dystansowych, śrub regulacyjnych itp) ale to rzadkie przypadki...
mechanior
Fachoperator
- Posty: 20878
- Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
- Miejscowość: Śląsk
- Pochwały: 868
Maszyna: Caterpillar, MB Crusher
Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher