01 Mar 2012 15:12
Robiłem z siłownikiem z rocznika 2008 i nie ma takiej opcji. Nie wiem kiedy była zmiana uszczelnień, w starych istniała taka możliwość ale po przecięciu dławika
01 Mar 2012 16:35
2008 ma inny tłok i inne uszczelnienie niż roczniki 2000 czy 2005.
02 Mar 2012 01:19
To tak tylko z ciekawości jak w siłowniku z 2000r wymienić te 2 zgarniacze w dławicy bez rozkręcania tłoka
02 Mar 2012 07:24
siekla1 napisał(a):To tak tylko z ciekawości jak w siłowniku z 2000r wymienić te 2 zgarniacze w dławicy bez rozkręcania tłoka
Nie da się
10 Kwi 2012 15:35
Witam. Czytałem wasze wypowiedzi od początku do końca i kiedy miałem już wyjęty siłownik ze stopy, wyjąłem tłoczystko na zew. postanowiłem poszukać bolca(robaka) ale mój nadgorliwy mechanik powiedział że nie ma tam żadnego bolca i zaczął kręcic, nagle pyk i było słychać pękający pod uszczelką bolec :]. Teraz pytanie do was, ponieważ bolec ten ów mechanik rozwiertał i wykręcił z tłoczyska cały ten element z uszczelkami, nie omieszkał uszkodzić gwintu na tłoczysku. Gwint nie jest cały uszkodzony tylko przy robaku reszta jest ok. Co z takim fantem zrobić ? Miał ktoś taki przypadek ?
10 Kwi 2012 15:40
wyczyść zmywaczem i daj trochę kleju do gwintów jak nie jest mocno uszkodzone. Powinno pomóc.
11 Kwi 2012 07:28
Ok. Spróbuję dzieki za pomoc. Zastanawiałem się nad klejem do gwintu :]
11 Kwi 2012 08:55
excavar napisał(a):2008 ma inny tłok i inne uszczelnienie niż roczniki 2000 czy 2005.
Wymieniałem w rocznikach 2008 i 2004 i jedyna jaka różnica była na oko to szerszy uszczelniacz zgarniający reszta bym powiedział że taka sama ten sam tłok tylko nakrętka inna poszerzone gniazdo na uszczelniacz zgarniający. Może w wymiarach różnica?
Jest to plus ale też ma swoje wady
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.