Przełącz do głównego szablonu
Wyślij odpowiedź

Re: Rozkręcenie siłownika

01 Mar 2012 15:12

Robiłem z siłownikiem z rocznika 2008 i nie ma takiej opcji. Nie wiem kiedy była zmiana uszczelnień, w starych istniała taka możliwość ale po przecięciu dławika

Re: Rozkręcenie siłownika

01 Mar 2012 16:35

2008 ma inny tłok i inne uszczelnienie niż roczniki 2000 czy 2005.

Re: Rozkręcenie siłownika

02 Mar 2012 01:19

To tak tylko z ciekawości jak w siłowniku z 2000r wymienić te 2 zgarniacze w dławicy bez rozkręcania tłoka :?:

Re: Rozkręcenie siłownika

02 Mar 2012 07:24

siekla1 napisał(a):To tak tylko z ciekawości jak w siłowniku z 2000r wymienić te 2 zgarniacze w dławicy bez rozkręcania tłoka :?:

Nie da się :lol:

Re: Rozkręcenie siłownika

10 Kwi 2012 15:35

Witam. Czytałem wasze wypowiedzi od początku do końca i kiedy miałem już wyjęty siłownik ze stopy, wyjąłem tłoczystko na zew. postanowiłem poszukać bolca(robaka) ale mój nadgorliwy mechanik powiedział że nie ma tam żadnego bolca i zaczął kręcic, nagle pyk i było słychać pękający pod uszczelką bolec :]. Teraz pytanie do was, ponieważ bolec ten ów mechanik rozwiertał i wykręcił z tłoczyska cały ten element z uszczelkami, nie omieszkał uszkodzić gwintu na tłoczysku. Gwint nie jest cały uszkodzony tylko przy robaku reszta jest ok. Co z takim fantem zrobić ? Miał ktoś taki przypadek ?

Rozkręcenie siłownika

10 Kwi 2012 15:40

wyczyść zmywaczem i daj trochę kleju do gwintów jak nie jest mocno uszkodzone. Powinno pomóc.

Re: Rozkręcenie siłownika

11 Kwi 2012 07:28

Ok. Spróbuję dzieki za pomoc. Zastanawiałem się nad klejem do gwintu :]

Rozkręcenie siłownika

11 Kwi 2012 08:55

excavar napisał(a):2008 ma inny tłok i inne uszczelnienie niż roczniki 2000 czy 2005.


Wymieniałem w rocznikach 2008 i 2004 i jedyna jaka różnica była na oko to szerszy uszczelniacz zgarniający reszta bym powiedział że taka sama ten sam tłok tylko nakrętka inna poszerzone gniazdo na uszczelniacz zgarniający. Może w wymiarach różnica?

Jest to plus ale też ma swoje wady :?
Wyślij odpowiedź