Strona 1 z 1

Wymiana przewodu paliwowego, schemat układu 3CX '97

PostWysłany: 12 Mar 2012 13:19
przez Maty
Marka i model maszyny: JCB 3CX
Rok produkcji: 1997

Witam. Poszukuje schematu układu paliwowego, potrzebnego do wymiany przewodu, w którym pękła końcówka wchodząca do obudowy filtra paliwa. Prawdopodobnie jest to przewód zasilający, jednak chciałem sprawdzić dokładnie, gdzie jest przymocowany i czy to oby na pewno ten. Chciałem także się dowiedzieć gdzie taki przewód najlepiej kupić. . Z góry dziękuję za pomoc...

Zaznaczony przewód ma ułamaną końcówkę ...
Image

Re: Wymiana przewodu paliwowego, schemat układu 3CX '97

PostWysłany: 13 Mar 2012 01:20
przez siekla1
Jest to przewód zasilający z pompki paliwa na filtry.Jako,że oryginalny jest cały metalowy, a u Ciebie jest to pokopane to znaczy, że już były przeróbki. Oryginalny przewód można kupić raczej na zamówienie i jest drogi.Wystarczy iść do sklepu typu Agroma i kupić taki przewód o takich samych końcówkach, koniecznie z uszczelniaczami, jakby był za krótki to obciąć, i połączyć jak u Ciebie gumowym, paliwo odpornym wężykiem na cybanty. I wymień ten filtr na jakiś porządny :!:

Re: Wymiana przewodu paliwowego, schemat układu 3CX '97

PostWysłany: 13 Mar 2012 13:50
przez Maty
Na szczęście ten stan rzeczy to nie moja zasługa, to zostało połączone wężykami gumowymi tylko po to żeby koparka zjechała z pracy. Teraz staram się przywrócić ją do stanu pierwotnego. Wydawało mi się, że ten przewód wędruje gdzieś tam głębiej niż do pompki. I zastanawiam się czy bez większych problemów uda się go wymontować w "garażowych" warunkach.

Re: Wymiana przewodu paliwowego, schemat układu 3CX '97

PostWysłany: 14 Mar 2012 08:22
przez siekla1
Pierwszy z prawej od filtra leci do pompki a drugi na płomienówkę, wymienisz bez problemu, trochę jest gimnastyki z przekładaniem przewodów ale na spokojnie to godzinka roboty.

Re: Wymiana przewodu paliwowego, schemat układu 3CX '97

PostWysłany: 14 Mar 2012 16:21
przez Maty
Dzięki za podpowiedź. Pozdrawiam