operator4cx napisał(a):więc pokręciłem tam noi jest lepiej.dlatego podpytuje o co chodzi.jak możesz to powiec o co chodzi z tymi zaworami FLOW&PRESSURE
tym razem ci się udało i jest lepiej (chociaż gdyby tak było to byś nie szukał pomocy), teraz żeby to wszystko wyregulować trzeba mieć 3 manometry, przepływomierz z dławieniem, książkę z parametrami i kilka godzin czasu... serwis zrobi to zapewne w jakieś 8-12h i będziecie musieli za to zapłacić, sami nic nie nakombinujecie, tych zaworów się nie rusza bo to nie tuning, raz ustawione działają i już jeśli coś się zepsuło to albo ten zawór i jest do wymiany albo coś innego i trzeba szukać co, w obydwu przypadkach regulacja nie pomoże więc jeszcze trzeba znaleźć właściwy problem który przez nieumiejętne gmeranie w ustawieniach hydrauliki skutecznie zaćmiłeś...
pokręciłeś i zmieniłeś wydajność pompy dlatego teraz albo daje za duży opór i pompuje albo nie daje oporu ale też nie ma wydajności... nawet mając odpowiedni sprzęt trzeba jeszcze wiedzieć jak to zrobić a tego ci nie powiem bo nie wiem
jestem specem od CATa i do JCB danych, specyfikacji i procedur regulacyjnych nie posiadam...