wibako

JCB na ConExpo 2005

JCB na ConExpo 2005

Postprzez Sir Anthony Bamford » 15 Kwi 2006 23:01

to było rok temu ale fajne to bendzie największy mój post w moim zyciu

JCB świętuje w tym roku być 60- roczny firm jubileusz. Na wolnym powierzchni tego czytał Vegas Convention Centers przedstawił przedsiębiorstwo szereg atrakcyjnych nowości jak również kilka interesującą pierwowzorom.
Image
Przede wszystkim kurs eks w rozwój przedsiębiorstwa od JCB

Skuteczna historia JCBs o światowym zasięgu wzniesieniu się zaczęła w Staffordshire w bardzo skromnej ramie. Przy tym 23. październik 1945 startował zmarły Józef Cyril Bamford, powszechnie znanie jak Mr. JCB, z wytwórczością jego pierwszego produktu w najętym garażu w Uttoxeter, w hrabstwie Staffordshire w Anglii.

Z zestawem potu, które on dla 1 funt szterling pozyskał, i materiał stary z wojny, wykonywał Bamford wahliwego zwolennika, który on dla 45 funt na miejskim rynku sprzedawał. Pieniądze używał on, by nowe materiały pozyskać. To było godzina urodzenia wielkiego budowy maszyn przedsiębiorstwa.

Dziś jest JCB jeden pięć największy producent dla maszyny budowlane o światowym zasięgu i posiada 13 dzieła w 4 lądach : 10 w Anglii jak również kiedykolwiek 1 dzieło w ten USA, Brazylia i Indie. Prócz tego jest filie w Francji, Niemczech, Włochy, Holandia, Belgia, Hiszpania i Singapur. Główna siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w Rocester, Staffordshire na gruncie od 175 poranka z 3 morzami{jeziorami}, zwierzętami, rośliny i rzeźby i jest zgodliwy środowiskowy w krajobraz zespolony.

Przedsiębiorstwo zajęcie nad 5. 000 współpracownikiem i wykona więcej jak 180 różne maszyny w dwanaście szeregach produktu : pogłębiarka mini, ruchomy pogłębiarka, pogłębiarka łańcuchów, żyła jeżdżenia na rowerze, teleskopom, nabijacz pogłębiarki, zwarty nabijacz na gąsienicach i koło, wywrotka i Geländestapler. Prócz tego wytwarzany JCB szereg nabijacz teleskopu i jedynym w swoim rodzaju Fastrac- ciągnik dla tego landwirtschaflichen zakres. Dla przemysłu wycinka wykona JCB Teletruk- wózek podnośny widłowy.

W roku 2003 podał do wiadomości JCB, z wydatkiem od 80 milionów funt własne silniki Diesla rozwinąć i wykonać. Do tego stawał się JCB pupa kto systemu Ltd. Założona, która w nowym dziele w Derbyshire, Anglii, silniki wykona.

W ostatnim roku kładło przedsiębiorstwo historyczny kamień milowy na jego drodze do wyniku{sukcesu} : przywrócenie ten 500. 000sten JCB maszyna. W tym roku świętuje JCB jego 60. dzień urodzin.

Jak Europy największy rodzic maszyny budowlane, wywozi JCB 75% jego w Brytania grosów wykonane produkty w nad 140 kraje.

Do początku tego 21. stulecia expandierte o światowym zasięgu wytwórczość drastycznie. $ 62 miliony drogie dzieło, położone na jedno 1. 000 poranek wielki grunt, stawał się w ach sawanny, w U. S. Państwo związkowe Georgia otworzy. Tu są nabijacz pogłębiarki dla północnych Ameryk wytwarzany. W roku 2001 było poniedziałków dzieło w Brazylii otworzone, w którym pogłębiarki nabijacz dla Ameryki Południowa framugom rynek wykonany są.

Sławne żółte nabijacz pogłębiarki i pogłębiarka JCB część o światowym zasięgu przemysłu budowy i angielskiej języka stawali się - nazwa{imię} JCB może w Oxford- i Collins- słownikom znajdowana być i jest zapisywany jak typ przez budowy maszyny z wodny obsługiwania możliwą do szuflą przy przedniej części statku i pogłębiarki ramieniu przy rufie.

JCB jest w posiadaniu prywatnym rodziny Bamford. Prezydent i kierownik interesu, Sir Anthony Bamford, jest älteste syn tego zmarłym Mr. JCB. Sir Anthony przejął przewodnictwo interesu w styczniu 1976 w wieku od 30 lat. Mr. JCB umarł, 84- rocznie, przy 1. marzec 2001..

Przedsiębiorstwo do dziś więcej jak 50 znaczne ceny dla jego doskonałą jakość w wycinku budowy maszyn i wystające czyny w eksporcie, konstrukcji, tego marketing, Managements i jego względu na otoczenie wygrywało. Do tego należą 15 królewskie oznaczenia dla technologii i czyny eksportu

Na ConExpo przedstawił JCB po raz pierwszych nowe pogłębiarki mini w tej 1, 5t klasę.
Image
Nowi modele 8014, 8016 i 8018 ofiarują maksymalne dokonanie{sprawność} przy wystającym komforcie, doskonałym przeglądzie i wysokiej pewności{bezpieczeństwa} stanu przy wzorowy serwisu i konserwacji dojście.

Nowi modele ofiarują :

• nowa konstrukcja nadwozia
• zupełnie nowa kabina
• nowa hydraulika i sterowania
• zwierzę 2 zgodny biedny substancji szkodliwa silnik z 1, 1- litra pojemnością skokowa

Dodatkowo ten 8016 i 8018 następujące ofiarują :

• piwo angielskie opcji dwójki chodu jezdne silniki z automatycznym Kickdown ( standard przy 8018)
• dłuższe mechanizmy dla dodatkowej stabilności


JCB tę trzy z modeli na różne żądania klienta w 1, 5- ton wycinek przykroić. Ten 8014 jest wejścia model. Z stałym dolnym wozem i wystającym dokonaniem{sprawnością} jest on także dla warunków zaciężnej branży doskonale wykładany. Model 8016 posiada dłuższy, stały dolny wóz i wyczynowy mocny 19- P.S. silnik. Obszerna lista od dodatkowych wyposażeń, włącznie opcji dwójki chodu jezdny silnik z bardziej automatycznym Kickdown- funkcję, pozwala dla prawie wszystkie wstawki{użycia} warunki poprawny wybór.

Ten 8018 rozporządzony nad równy wyczynowy mocny silnik i ofiaruje z możliwym do wyjechania wozem dolnym górującą stałość stanu. Ten model ofiaruje największy zasięg i jest z bardziej mocnymi cylindrami hydrauliki i wyższego dokonania{sprawności} pomp wyposażony. Z tego oddają się także dla tego 8018 najlepsze dokonanie w całym zakresie prac i 20 % wyższe siły wyłamać{wybuchań} szufli.

Geschäftsführerin JCB Sales, Françoise podchmielenie, do tego : „Die kompletne przekształcenie ten 801- budowy szereg stawia nową miarę w temu współzawodnictwa mocnym 1, 5- ton mini pogłębiarki wycinek. Poprawienia przy obsługiwań komforcie, konserwacji uprzejmość. Doskonały przegląd i wystająca stanu pewność robią nowych JCB modeli do szczytowych jeźdźców w jej klasie. "

Nadwozie

Nadwozie ten 801- budowy szereg zawiera różne innowacyjny konstrukcyjny cechy, od konwencjonalnego wzornictwo mini pogłębiarka zboczyć{różnią się}. Pierwsze jest użycie rury komentatora. Jego lekka, jednak zdrętwiały sposób budowania troszczy się o górującą moc i trwałość. Formę i małą szerokość rury komentatora ofiaruje podwyższone widok i wewnątrz przeniesienie wężom{dętkom} istotnie lepszą ochronę.

Jednorazowy w tym 1, 5- ton mini pogłębiarki wycinek jest integracja dwudzielnej staliwa obrotowej ramy. Flexibilität lania postępowania umożliwiony przyjęcie{zdjęcie} wiele bardziej torujący drogę konstrukcyjny cechy, pod tym także Längspositionierung silnika. Z tym mogą ta paliwa i hydrauliki zbiornika{czołgu} przy rufie maszyny zamiast jak przyjęty zwykli w środku umieszczony są. Waga jest więc po{według} w tył przemieszczana i przyczyni się do doskonałej stabilności przy tym kopanie{rów}. Obok nie istnieje żadna potrzeba więcej dla nadmiernie wielkich Kontergewichte - waga brutto może na minimum ograniczona być.

Z nową konstrukcją były wagi transportu spuszczone i możliwości transportu dla klienta poprawione. Te zmniejszane wagi transportu bogaty od 1402 kg ( dla 8014 z dachem ochronnym, 300- mm- szufla i gumowy łańcuch ) do 1580 kg ( dla 8018 z kabiną, 300- mm- szufla i gumowy łańcuch ). To ręczone, że waga brutto pogłębiarki i zwolennika wewnątrz granic zostanie i wiele klientom transport maszyn z PKW umożliwione.

Wysokość kupy modeli 8014 i 8016 jest około więcej jak 110 mm na 2501 mm w porównaniu do wcześniejszych modelach podwyższone - z tym jest to naładowane hochbordiger wóz ciężarowy albo kontener możliwe. Ten 8018 ofiaruje największy zasięg, bardziej mocną pompę hydrauliki, większe cylindry hydrauliki i osiągnięte między innymi także 20 % wyższe siły wyłamać{wybuchań} łyżki jak jego mały braci. Wysokość kupy mogła do poprzedniego 8018 około 200 mm poprawiona być.

Strukturę pogłębiarka mini stawała się z spojrzeniem na dokonaniu{sprawności} i wytwórczości przepracowany. Promień farsy rufowy mógł jednak około około 10 % na 1028 mm zmniejszany być i należy teraz do najbardziej zwarty konwencjonalnego 1, 5- ton maszyny na rynku.


VERBESSERTER chwytał konserwacji

JCB jest dla jego serwisów miły sposób budowania znany, dlatego ofiarują oczywisto także nowi 801- mini pogłębiarkę znowu nieprześcignioną konserwacji przystępność.

Wszystkie punkty konserwacji rutynowy są wygodne bliskie jeden przy drugim przy rufie maszyny w odstawionej płycie konserwacji grupowane, tak że proste dojście do napełnienia dopełnienia oleju silnikowy, środka chłodniczego, diesel i hydraulika możliwa jest.

Wahliwa chłodnica umożliwiona proste oczyszczenie agregatu chłodniczego i interwencja na pasach klinowych. Hydraulika była naddniówka i optymalizuje. 20 % mniej połaczenie śrubami i mniej węże podwyższą pewność i zmniejszają potencjalne źródła błędu. K osłona silnika z tyłu jest z wysokowartościowy 3- mm mocny Presstahl wykonywany i ofiaruje najlepiej możliwą ochronę przed uszkodzeniami.

Większe prace konserwacji są przez nową, wahliwą konstrukcję kabin ułatwiona. Cała kabina może po na przodzie stracona równowagę być, tak że przy potrzebie Schwenkmotore, zaworowy blok, węże{dętki} hydrauliki, silnik i pompę hydrauliki wolnego leżeć i prostą interwencję konserwacji pozwalać.

Nowa kabina

Wzmocniona uwaga była także konstrukcji nowej kabiny szeregu budowy 801 poświęcać. Prosta obsługa, przejrzystość i optimum przy komforcie stały w punkcie środkowym rozwoju i ofiarują Bediener teraz jeden z najbardziej wygodnych miejsca pracy.

Kabina sam{nawet} jest jedna zapieczętowała, pośpieszna połączenia konstrukcja, która zupełny izolowany jest i zmniejszany hałasu poziom kabin od tylko 76 dB ( A ) ofiaruje. To jest przez zredukowanie przez szmeru i drgań osiągnięta, które w przeciwnym razie przez silnika do podwozia i przyłączący przez podwozia na kabinę przeniesiony{przeniesiony} są.

Dojrzana technologia składania silnika minimalizuje przeniesienie szmerów / drgania silnika na podwozie i na składach wywijań siedzącą kabinę przeniesienie od podwozia. Ta konstrukcja jest z zmniejszającymi szmeru poprawieniami przy systemie chłodniczym sforować - rezultat : najbardziej niskie hałasu poziomy ogólne w tej 1, 5- ton klasa.

Jedyna w swoim rodzaju konstrukcja kabin poprawiona pole spojrzenia na zakres prac ogromna, przy pracach przeładowań jest daleka po w tył ciągnięty i brzmiany krążek{szyba} dachu szczególnie korzystna. Wąski sposób budowania komentatora rury troszczy się również o bez przeszkód spojrzenie na zakres prac, przede wszystkim przy tym prace w z kopań{rowów}. Doskonały przegląd, kombinowany z mały rufowy wytrzymał troszczy się o pewne{bezpieczne} i proste prace.

Szyba przednia może, popierana pióra gazu, wygodny w tym dach kabin ładowany są. Przez podniesienie lewego uzbrojenia podatkowego{steru} są funkcje obsługiwań wyłączona i troszczyć się dla pewnego{bezpiecznego} dojścia do maszyny.

Sposób wyborczy są dla tego 8016 i 8018 pierzone się siedzenia{siedziba} do nabycia. Zarówno siedzenie{siedziba} standardowy, jak także pierzone się siedzenie{siedziba} ofiarują wysoki komfort i mają wysokie oparcie grzbietu.

Kabina ma stylowy, atrakcyjne wzornictwo i ofiaruje przejrzyste i ergonomiczny pole około roboczy. To staje się przez integrację jednego zewnątrz leżącego pudełka na narzędzia, w tym{który} Bediener narzędzia jak pompa posmarowania od u. Ä. ładować może, jeszcze dalej poprawiony.

Hydraulika i elementy obsługiwań

Sterowanie hydrauliki było przy nowych 801- modelom znaczne poprawione. Obszerne badanie na najbardziej ważnych europejskich rynkach podkreśliło potrzebę według{po} podatkowego{steru} systemu, które początkującemu obsługiwania błąd przebaczy, jednak zagadnięcia możność{majątek} i dokładność ma, z Profis jej dokonanie{sprawność} maximieren mogą. Nowy budowy szereg 801 przyda się poprawionych Servosteuerungen, uzupełniony przez jeden technologiczny postępowy „Mikroprofil " - zaworowy blok i wysokowartościowy japońskie składowa by, dokładność i Multifunktionalität bez tego żeby straty szkody przy dokonaniu{sprawności} albo prędkości ofiarować.

Zwierzę II- silnik

Nowi 801- model są przez substancji szkodliwa biednych silników z 1, 1- litra pojemnością skokowa napędzany, które oczywisto gazu odchodowy stopień II wypełnią - wyczynowy wejście na górę przez 18 % w porównaniu do wcześniejszych modeli. Silnik tego 8014 ma moc nominalna od 17 P.S. ( 12, 7 kW ), podczas{podczas gdy} której 8016 i 8018 oba leistungsstärksten silnik w 1, 5- ton klasę posiadają - wykonanie z 19 P.S. ( 14, 1 kW ). Wszystkie trzy z modeli rozporządzą nad jeden 11 % bardziej przychylnego zużycia paliwa, bardziej niskie emisje i dyzlowski zbiornik{czołg} z 30 % większą pojętnością, który nieprzerwany dzień roboczy umożliwiony.
Odstęp konserwacji dla Motore nowych 801 modeli mógł przedłużony być i jest tylko jeszcze wszystkie 500 godziny, zamiast 250 godzin, wymagany.

Automatyczni KICKDOWN- funkcja

Nowi JCB- modeli należą do pierwszych 1, 5- ton pogłębiarkę tę z dwójki chodu jezdnymi silnikami i bardziej automatyczny Kickdown- funkcja oferowany są - seriami przy tym 8018 i optional przy 8016. system ofiaruje ogromne korzyści, kiedy maszyna pod zmiennymi jezdnymi warunkami pracuje. To rządzi automatycznie zależnie od denny{ziemny} warunków od wysokiego w niski jezdny chód i odwrotnie, bez zazębienia przez Bediener.

Odważą się ryzykują dolny

Ten 8016 ( stałą szerokość ) i 8018 ( możliwo do wyjechania ) rozporządzą oba nad jeden 1480- mm długi dolny wóz - długości powiększenie się od 110 mm. Ustawienie{wstawienie} napięcia łańcucha uskutecznienie nad tłuszczu wypadku samochodowego cylinder. Dolny wóz przy tym 8018 jest wodny wyjechania możliwy do i ofiaruje z tym nadzwyczajnie stabilna robocza platforma. Kombinuje z optymalnym przesunięciem się wagi w nadwoziu maszyny ofiarują te poprawienia odczuwalne korzyści, także przy pracy przy wzniesieniach albo nad stronę{bok}.

W tym następującemu obrazy wszystkie trzy z modeli :

8014 z łyżką niżu.
ImageImage

8016 z ślimakiem wiercenia.
ImageImage

Topmodell 801- budowy szereg przy torowisku i w wstawce z młotem.
ImageImage

Jeszcze numer bardziej zwarty - na ConExpo pokazywani JCB mikrokomputer.
Image

Przez możliwe do wyjechania podwozie rozszerzona się szerokość toru od 700 mm na 1000 mm. Więc może także przez jedną 76 cm szerokie drzwi normy jechane być by dla przykładu w budynkach albo także w ciężko dostępne wsteczne ogrody pracować. Podzięka składanej ramy bezpieczeństwa ( optional ) są także ograniczenia wysokości lekkie do opanowania. W punkcie moc silnika nie stoi JCB mikrokomputer z 12, 7kW jego większym braciom

Oczywisto JCB jego obszernych Productrange przy nabijacz pogłębiarki wystawił.

W tym następujący seria Fotos na ConExpo wystawionym maszynom.
ImageImageImageImageImageImage

Także przy tym był najbardziej mały nabijacz pogłębiarki JCB w programie ma.
Z wagą brutto od prostej raz 1, 5t jest JCB minispódniczka CX lekki do trailern by na miejscu budowy szybki gotowy do działania być.

- Maks. Nabijacz szufli zdolność = 0. 25m?
- Maks. Głęboki grobowa = 2. 5m
- Maks. Moc silnika = 20. 3PS
Image

Dalsze poprawienia przy modelach 3CX i 4CX
Image

Na Conexpo 2005 były szereg dalszych poprawień przy modelach 3CX i 4CX odsłoniony, jeszcze większe dokonanie, dokładność i uprzejmość użycia ofiarują.

Rozwoje obejmują :

• poprawiony system podatkowy hydrauliki „Precision Control "
• podwyższone ciśnienie hydrauliki
• poprawiona uprzejmość konserwacji
• nowa, pośpieszna połączenia konstrukcja osłon silnika
• wprowadzenie bardziej nowy JCB- silniki dla 3CX fajnie i 4CX klienta w Europie

JCB Precision ControlImage

Z wprowadzeniem od „Precision Control " oferował JCB 2003 montowany siedzenia{siedziba}, servohydraulisches system przedpłaty podatku - z tym może Bediener elementy obsługiwań w prawie każdym kierunku siedzenia przydać się{użyteczny}.

Jednorazowe wzornictwo torujący drogę systemu podatkowego ofiarowało szereg korzyści, bez przeszkód zakład przy przedtem trudnych użyciach dopuścił.
Teraz staje się montowany Precision Control- system, które na Conexpo 2005 przedstawiony jest, z poprawionym komfortem dla zmniejszał obsługiwania jego zmęczenia i bardziej proste przejście między zakładu sposobamitroszczyć się. To do wyraźnego podwyższenia wytwórczości będzie prowadzić.

Nowe „Precision Control " jest już najbardziej postępowy system drogiego pogłębiarki świata i osiągnięte teraz z maximierter sterowaniem nowe wyczynowy poziomy. Przez większą dokładność są prędkość i wytwórczość podwyższona.

System zatrzyma montowane siedzenia dźwignia, jednak z szeregiem ważnych postępów. Lewe i prawe uzbrojenia obsługiwań są w bardziej wygodnym stanowisku roboczym dla prostego używania i luźne tarcia przejście przez nabijacz do bagrowania montowane. Dźwignia sam są angewinkelt positioniert i z skóry miłym materiałem beschichtet.

Positionierung uzbrojeń obsługiwań może dziękom tej wysokości i wzdłużny ustawienie do żądań Bedieners przystosowany być. Robocze ustawienie może konfigurowane być, by maksymalny komfort i najlepsze stanowisko odnośnie do obsługiwania elementy dosięgnąć.

Dalszy znaczny rozwój jest aktywacja elementów obsługiwań przy zmianie od nabijacz na bagrowaniu. Jak reakcja na klienta wstecz meldunkach była czynny udział uproszczona. Klawisz do aktywowania pogłębiarki obsługiwania elementów jest przy prawym{słusznym} dźwignia odpowiedni i kontrolny pochodnia zabłyśnie, by potwierdzić, że obsługiwania uzbrojenia aktywny są.

Przy którym obrotom siedzenia z ustawienia{stanowiska) według w tył stają się elementy obsługiwań pogłębiarki dopiero deaktiviert, kiedy kierowca siedzenie przy środkowym słupie kabin koło powiewa. Przy po na przodzie kierowanych siedzeniach zostanie Bediener możliwość, pogłębiarkę przez prostym niskie ciśnieniom klawisza przy stronie przednia prawego dźwignia obsługiwać. Ten uproszczony aktywacja zmniejszony czas przygotowawczy dla bagrowania.

Stosunkowy rola umożliwione ścisłe sterowanie ramienia teleskopu funkcji. Ta znajduje się przy prawym dźwignia. Kiedy Bediener z siedzenia kierunkiem do pogłębiarki positioniert ma, może on siedzenie około 90 stopień obracać się i najbardziej wygodne obsługiwania stanowisko przy zrównaniu w bocznym ustawieniu obierać.

Lewy dźwignia rozporządzony teraz nad okienko, który = an das drożyznę młota hydrauliki albo innego dodatki reguluje. Ta funkcja była od ziemi kabin do podstawki uzbrojeń przełożona, z tym ona także wtedy aktywowana być może, kiedy siedzenie w kierunku na bok maszyny obracane było.

Obsługa nabijacz uskutecznienie nad pojedynczy dźwignia, w który stosunkowy pchnięcia regulator do obsługiwania nabijacz dodatki z więcej delikatnością integrowany jest. Z tego oddaje się bardziej ścisły i agiler nabijacz przy zakładzie{ruchu} z tą 6- w 1- szuflę albo innym dodatki.

Image

Dalsze poprawienia przy tej „Precision Control " obejmują możliwe do wstawień poręcze u krzesła, sprężysto leżane uzbrojenia obsługiwań, które się z Bediener poruszają i zmniejszana rama okrągło około siedzenia który jego bardziej lekki i z tym bardziej prosty obrotowo robi. już rozporządzalny opcjom siedzenia{siedziba} są nadal oferowana : albo umiarkowane serii pierzone się siedzenie albo piwo angielskie opcji pierzone się powietrzne siedzenia ( z podporą wiru lędźwi i opalanie ), oba dla maksymalnego komfortu i bardziej małego zmęczenia on obsługiwania troszczyć się.

Nowe silnik
Image
• 63, 4- kW ( 85 P.S. ) - silnik ssący
• 68, 6- kW ( 92 P.S. ) - Turbomotor
• 74, 2- kW ( 100 P.S. ) - Turbomotor

Oni kilka o światowym zasięgu najwyższych wyczynowy poziomów dla silników w tej klasie osiągną. Z jej wprowadzeniem zyskują JCB klienta od napędzający postronka, który specjalny na jej żądania dostrojony jest.

JCB silniki dostarczają mocne dokonanie przy niskich liczbach obrotów. Wysoki moment obrotowy przy niskich liczbach obrotów był sprawdzian główny przy rozwoju silnika. Ten wysoki moment obrotowy przyniesie potrzebowane dokonanie by dokładne prace ładujące przy niskich prędkościach wywozić. Ona ofiaruje tak samo korzyści, kiedy warunki wysokie dokonanie zażądają - jak przy jeżdżeniu na stromych wzniesieniach.

Jedna poprawił przez uzupełnienie umiarkowanego serii nowego przed cedzidła dosięgnięty. On zespolenie nieprzepuszczalny filtr wody, który wodę blokowanym i Bediener w kabinie nad nowy sensor ostrzega, kiedy się woda w odwadniaczu zbierała. Ta dodatkowa ochrona podwyższenie długowieczność układu paliwowy i żywot ogólny silnika. Stąd{więc} stawały się odstępy konserwacji od 500 na 1000 godzinach podwyższony.


Cedzidło oliwy jest z Entleerungsschutzventil zaopatrzone, które upłynięcie oliwy z cedzidła przymocuje, kiedy silnik odłączony jest, i rozsypanie oliwy przy zmianie cedzidła przeszkadzany. Ponieważ oliwa w cedzidle zostanie, kiedy silnik odłączony jest, jest brak oliwy w silniku przy starcie przeszkadzany. Silnik otrzymuje przy włączeniu automatycznie gefiltertes oliwę.

Kombinować z wprowadzeniem nowego silnika, nowi 3CX- i 4CX- modeli automatyczny rzemienia napinacz będą zawierać, który optymalną sprawność rzemienia otrzymuje i konserwacji odstępy przedłużeni. Pogłębiarki nabijacz mają seriami prądnicę samochodowa wysokiego ampera dokonania{sprawności}, dla podwyższonej elektrycznej zdolności troszczy się.

Nowi modele posiadają wewnętrzne, czyszczące samo cedzidło przed chwytu powietrza, który seriami montowany jest. System troszczy się dla o wiele bardziej wydajnych Luftfilterung, ponieważ pył automatyczny przed wejściem w tych filtr powietrza wypchnięty jest. Korzyść są między innymi mniej częsta zmiana filtrów powietrza w zakurzonym otoczeniu i bardziej krótka dzienna konserwacja.

Nowe wewnętrzne przed cedzidło JCB przyniesie w tym zakresie 95 % sprawność i przedłużone z tym żywot filtru powietrza, co znowu pewność nabijacz pogłębiarki poprawionych i koszty utrzymania spuści. Ponieważ powietrze przez wpuszczenie strony{boczne} zamiast nad osłonę silnika zaczęte ssane jest, jest w zakres cedzidła przed przyniesione powietrze także chłodny i bardziej czysta. Ponieważ on czyszcząco samo jest, nie musi Bediener przed cedzidło prawidłowo jak przy przyjęty systemie wypróżnią. Przez wewnątrz położenie systemu jest także bez przeszkód widok na zakres nabijacz możliwe.


Nowa, pośpieszna połączenia konstrukcja osłon silnika

Image

Ta 3CX- i 4CX- modele z nowym silnikiem także jedna nowy silna i uderzeniowy stała połączenia pośpieszna osłon silnika konstrukcja z dwa otwarcie ustawieniami{stanowiskami} dla dziennej konserwacji albo kompletnego dozoru będą posiadać. To umożliwi szybką i daleko sięgającą interwencję na maszynownię, ponieważ strony{boczne} przebrania się już nie odebrane{zmniejszane się} być muszą, by osłonę silnika otwierać móc.

Po na przodzie otwierająca osłona silnika umożliwioną interwencję z denny wysokości na dzienne punkty konserwacji jak silnika i oleju przekładniowy targi lask i do konserwacji cedzidło, kiedy wymagany. Uniesienie osłony silnika przez gazu dążenie będzie popierać, przez którą ona wyżej postawiona być może i tak interwencję na wszystkie zakresy umożliwiona.

Lepsza moc hydrauliczna

Podwyższenie ciśnienia hydrauliki przyniesie 10 % osobno skokowy dokonanie i siłę wyłamać dla nabijacz i trzonek łyżki. To dostarcza większą kreślarski siłę, do bardziej szybkich cykli grobowych pod chropowatymi warunkami grobowymi i ostatnio w końcu do bardziej produkcyjnego nabijacz pogłębiarki prowadzi.

Image

JCB 4CX TM : nabijacz pogłębiarki i teleskop w jedno

Image

JCB przedstawił na Conexpo 2005 zupełnie nowy szkic maszynowy, które moce o światowym zasięgu wiodących JCB nabijacz pogłębiarki i JCB teleskopom w się zjednoczony.

JCB 4CX TM, pierwsza maszyna trzęsienia ziemi od JCB z wszechstronnością nabijacz pogłębiarki, wysokim wyczynowy wyszczególnieniom tego JCB 4CX, kombinuje z czołowych teleskopu komentatorów.

JCB 4CX TM, który jeszcze przed końcem roku w wytwórczości idzie, jest dla zakresu rynku maszyny budowlane myślany, który dotąd jeszcze nie odkryty był.

Idąc za kilka cechy tego modela :

• JCB Servohydraulik- sterowanie " Precision Control "
• 5, 2 m skokowy wysokość i 2, 5 tony skokowy zdolność{pojemność}
• szóstki chodu automatyczna skrzynia biegów
• wyposażenie standardowy z JCB 444 100- P.S. Turbomotor
• specjalnie budowana kabina w stylu z PKW- podróżny komórka{kabina}

JCB 4CX TM jest przez nowiutkiego, przez JCB budowany 100- P.S. Turbomotor napędzany. To chodzi przy tym około jednego z najbardziej mocnych silników tego wielkości uporządkowania, który już przy niskiej liczbie obrotów ogromne dokonanie{sprawność} przynosi. Przy niskiej liczbie obrotów jest wysoki moment obrotowy otworzony, dokładny tak, jak to dla wstawki{użycia} nabijacz wymagany jest.


Napęd na wszystkie koła i prowadzenie koło wszechświata są Garant dla najwyższej siły pociągowa i zwrotność przy równoczesnej ochronie spodnia warstwy. Tak staje się gotowy ten 4CX TM także w trudnym obszarze i na najbardziej ciasnej przestrzeni grająco z jego zadaniami. Z szóstki chodu automatyczna skrzynią biegów zostawia{pozwala} maszyna wiele bardziej prości używać czego. Jazdy czasy między miejscami wstawienia są skracany, i użytkownik zyskuje przez wyższej wytwórczości w dziennej wstawce.

JCB 4CX TM jest seriami z JCB Smooth Ride system, wodnego tłumienia wibracyjnego wyposażony. Ten system ręczy nie tylko wyższy komfort, lecz także bardziej krótkie czasy jazdy i najbardziej małą stratę materiału podczas jazdy.

Ten 4CX TM jest z wymędrkowany nowym servohydraulischen system podatkowy{steru} Precision Control JCB wyposażone. Zarówno nabijacz jak także pogłębiarki funkcje zostawiają{pozwalają} z tym intuicyjnie i bardzo łatwo okazać się, tak że sam{nawet} dla nowicjuszów praca z maszyną żadne problem przedstawia. Innowacyjny, przy siedzeniu{siedziba} montowali hydrauliki obsługiwania elementy{pierwiastki} z przedpłaty podatku funkcją łączą w się roboczy komfort pogłębiarki i prostotę nabijacz.

Z jednostopniowym komentatorem teleskopu z skokowy wysokością od 5, 2 m i dodatkowego zasięgu do przodu stawia JCB 4CX TM nowe miary w rzeczach wszechstronność - kierowca sięga także tam, gdzie on z przyjęty nabijacz pogłębiarki nie przyjdzie.

Maszyna jest tak wielostronna, że ona prace wywozić{wykonać} może, dla która wcześniejszy kiedykolwiek nabijacz pogłębiarki i zwarty teleskop wymagany byłyby. Z jej skokowy zdolnością{pojemnością} od 2, 5 ton wykłuje ona przyjęty pogłębiarki nabijacz grająco. Z tym jest maszyna ogromna wydajna przy ładujących pracach.

JCB 4CX TM może także materiał nad rowami bogaty. To jest szczególnie pożyteczne na takich miejscach budowy, na którym kamień i materiały dodatku bezpośrednio tam odstawione być muszą, gdzie oni dla budowy potrzebowany są.

JCB 4CX TM pokaże jedna jeszcze większą skokowy wysokość jak zwartego teleskop i sięga z tym do w pierwsze piętro budynków. Od szczególnego interesu jest on także dla autostrady miejsca budowy albo ciasne składy materiałów budowlanych, ponieważ z nim móc statek także od tylko strony{boku} na i wyładowany być.

Równolegle wiodący nabijacz z szybkim właścicielem kantoru wymiany jest dla wstawki{użycia} najbardziej różnych sprzętów uprawy{dobudowania} właściwe - to robi JCB 4CX TM jeszcze bardziej wielostronny.

Obszerna kabina w stylu z PKW- podróżnego komórkę wyróżnia się przez najlepszą izolację akustyczna i naokoło widok. Okno w tym dach umożliwione bez przeszkód widok na nabijacz przy skokowy pracach. Silnik jest pod nabijacz ramieniem podnoszone uporządkowany{zarządzony}. Kierowca ma tak wolne widok na przednie koło, czołowy uprawy sprzęt i zakres prac. Wydmuch jest boczny od silnika montowany i tworzy linia z A- słup kabiny, tak że widoku do przodu nic w drodze stoi.


Verkaufsleiterin JCB, Françoise podchmielenie, powie do tej nowej maszyny : " JCB 4CX TM jest rezultat obszernego marketing. On jest logiczny postęp obecnych szeregów produktu i umożliwiony jeszcze lepszy otwarcie framug rynku.

Jak o światowym zasięgu wiodący producent nabijacz pogłębiarki i jak sapera na obszarze ten teleskopom śledzi JCB szczególną odpowiedzialność, kiedy to naokoło idzie, innowacje wprowadzić i rynki rozwinąć do dalszy. Szkic tego JCB 4CX TM przedstawia idealne rozwiązanie dla takich klientów, które większy zasięg i skokowy wysokość potrzebują, przy tym jednak nie na wszechstronność nabijacz pogłębiarki zrzec się chcieliby. Z wprowadzeniem tego 4CX TM ma JCB możliwość, rynek dla tego typu maszynowego nowo do definiowania. "

Nowo od JCB : żyłkuj jeżdżeń na rowerze 456 z wiele VERBESSERUNGEN

Image

żyła jeżdżenia na rowerze od JCB są znana dla jej silnej konstrukcji, jej wysoką siłę wyłamać i jej ogromni Einsatzflexibilität. Pomijając tym wypróbowanym pierwszeństwom, przekupi nowy JCB model 456, to na Conexpo 2005 przedstawiony jest, przez wymędrkowane funkcje zakładu{ruchu}, lepsze widok, wyższy komfort, poprawione dokonanie i wyższa uprzejmość konserwacji.

Ten nowi JCB 456 w zakładach wydobywania, recycling przemysłu, gospodarstwa leśne i przy materiału transporcie przez jeszcze większą siłę do poprawionej wytwórczości będzie prowadzić.

Tu krótki przegląd nad poprawienia :

• nowa kabina z 50% więcej wnętrzem
• 6% wyższy ciężar stracenia równowagę przy pełnym uderzeniu kierowania
• przepracowany system chłodniczy z lepszym dojściem dla oczyszczenia
• poprawiona hydraulika nabijacz dla maksymalnej dokładności i wytwórczości
• kompletnie przepracowany wzornictwo

Z tymi poprawieniami są wszystkie modele nabijacz szeregu budowy 456 wyposażony - HT, ZX i Wastemaster.


Nowa kabina

Rewolucyjna kabina w stylu z PKW- podróżnego komórkę{kabinę} przekupi przez komfort i Funktionalität, jak oni przyjęty w jeżdżeń na rowerze żyła tak znajdować nie są. Kabina była w wiele szczegółach dalszy rozwinięta i jest do tego z pojemnością od 3 m3 naprzeciwko{wobec}
Przedtem 2 m3 wyraźnie bardziej wielki, przy czym ona przez otwarte wzornictwo i bardziej szeroko zakrojone oszklenie nawet jeszcze bardziej obszerny działa.

Nowi KAROSSERIE

Karoseria tego JCB 456 stawała się kompletna przepracowany i z nowoczesnym Styling zaopatrzyć. Przez wzmocnione materiały i konstruktive zmiany półwozie tylne był ten 456 jeszcze bardziej silne i dojście do chłodnicy poprawione. Do tego umożliwi nowa przeciwwaga bardziej istotne prace przy stoku i przy wzniesieniach.

Nowy ABGASSYSTEM

Nabijacz jest z nowym systemem gazu odchodowy wyposażone, które przez bardziej małe drgania i dłuższą trwałość tłumika wyróżnia się. System gazu odchodowy jest elastyczny przy górnej blasze karoserii montowany i nad elastyczne sprzęgło z silnikiem związany. To zarządzenie korzyść, że drgania silnika od tłumika daleko będą uważać{będą trzymać}.

Zmienione zarządzenie wentylatora dla bardziej prostej konserwacji

Wodnie napędzany wentylator był inaczej uporządkowany{zarządzony}, by obieg powietrzny poprawić. Teraz znajduje się wentylator za możliwą do otworzenia rufowy przykrywką. Wentylator zacznie ssze powietrze z góry i prowadzi jej wtedy po w tył precz.

Nowa konstrukcja ułatwiona konserwacja chłodnicy. Dojście do chłodnicy skończy się od oba stron{boków} możliwo, co oczyszczenie w zakurzonym otoczeniu bardzo prosto robi.

Jak opcja jest także wentylator z automatycznym odwróceniem wytyczny obrotowy oferowany. Z nim są partykuła pyłu z maszyny wydmuchiwana, tak że ten oczyszczenia i konserwacji wydatek zmniejszony jest.

Bardziej spokojny uprawiał i wyższą wytwórczość

W optymalnym zespole troszczą się liczne nowi rozwoje o wolne szarpnięcia prace i wysoki komfort jezdny.

Sterowanie funkcji hydrauliki może na żądanie z pojedynczymi dźwignia obsługiwań albo w wypróbowanych Joystick- wykonanie wykładane być. Nowe zawory sterowniczy umożliwią bardziej ścisłe sterowanie przy ładujących pracach. Tędy i przez poprawione prowadzenie jest wyższa wytwórczość osiągnięta.

Jak wszystkie JCB żyła jeżdżenia na rowerze jest także ten najbardziej nowy model z Smooth Ride system dla wyższego komfortu jezdnego, bardziej małą stratę materiału i bardziej krótkie czasy jazdy oferowany.

Bardziej proste dojście do punktów konserwacji i przez to bardziej szybka codziennie konserwacja

Także dojście konserwacji było wyraźne poprawione. Tak mogą codziennie napadające{wpadające} kontrole konserwacji wiele bardziej szybki wywożona być. Ten dziennych Check może teraz na ziemi stojąco i od strony{boku} maszyny z przeprowadzony być. Także jedna optional rozporządzalny smarownica centralna przyczyni się do uproszczenia dziennej konserwacji.

ImageImageImage

Z którym 406 przedstawił JCB na ConExpo jego najbardziej zwarty żyłę jeżdżenia na rowerze.
Image

JCB 406 nadaje się idealnie dla celów wstawki{użycia}, które wysoki ciężar pożytkowy wymagają i tylko mało miejsce do manewrowania zostawiają. Kilka typowi użytkownicy są : gminy, chłop galowy, szkółki i spółka budowlana.

Idąc za przegląd nad cechy nowego modela :

• 4800 kg waga zakładu{ruchu}
• treść{zawartość} szufli 0, 8 m3
• 2500 kg skokowy zdolność{pojemność}
• wyczynowy mocny bardziej chłodzony powietrzem 58- P.S. silnik
• wielka i obszerna kabina z 360°- naokoło widokiem

JCB Sales, Françoise podchmielenie, powie do tego : " ten nowych JCB 406 wzmocni nasze ofertę przy zwartych żyłach jeżdżeń na rowerze. Najbardziej małe kiedykolwiek tam byłych JCB modela przekupi nie tylko przez jego zwartym odmierzeniom i jego wagę zakładu{ruchu} od tylko 4800 kg, lecz także przez jego skokowy zdolność od 2500 kg. Z tym jest to w tej wyczynowy klasie prowadzący i także tacy klienci będzie przekonywać, które wysokie dokonanie potrzebują, przy tym jednak na krańcową zdolność manewrowania przywiązują wagę do. "

Obok dokonania stali przy rozwoju tego JCB 406 jednak także Funktionalität i wytwórczość w przodzie sceny. Wielka kabina jest z szerokimi drzwiami wyposażona i umożliwiona bez przeszkód 360°- naokoło widok. Z tym jest maszyna szczególnie giętka w wstawce i może bardziej pewny na miejscu budowy pracować.

Podwozie i skokowy rusztowanie są bardzo silne i dla długowieczności wykładane. Dwustopniowy koło pędzone hydrostatyki troszczy się za to, że JCB 406 także w najbardziej trudnym obszarze grająco jego zadania załatwiony i do tego szczególnie dokładnie sterowany być może.

Obiegając uporządkowana przeciwwaga ręczoną wyższą pewność stanu i z tym servounterstützten przekładnię zwrotna zostawia się żyły jeżdżenia na rowerze zwarty szczególnie prosto i wolnie szarpnięcia rządzić. Wodnie uruchamiane urządzenie zmiany szybki należy do wyposażenia standardowy. Ona umożliwi szybką zmianę sprzętu uprawy i z tym maksymalną wytwórczość maszyny.

Także na szybką konserwację przywiązuje wagę do JCB szczególny. Przed tym tłem był JCB 406 tak wykładani, że zwykłe punkty konserwacji przez jedną dalekie{szerokie} zbyt otwierająca rufowy przykrywka optymalne dostępne są. Ta ważni wałowi zendra konserwacji przy tym modelu były na 1000 godzinach operacyjna przedłużona

ImageImage

JCB JZ140- kabinę stawia miary przy krótki rufowy oczyszczają z błota

Image


JCB wypuści na rynek pierwszy 14- ton krótkiego rufowy pogłębiarkę z pełnowartościową kabiną - i ofiaruje z tym nieosiągnięty obsługiwania rumu pole.

Nowy model był po raz pierwszy na Conexpo 2005 odsłoniony. Ta wyczynowy i obsługiwania on korzyści nowych JCB pogłębiarki pokolenie mieć znaczenie nieograniczenie także dla tego.
JZ140 i ręczą sam pod mocno ścieśnionymi stosunkami miejsca optymalne dokonanie.
Nowy model rufowy krótki ( ZTS dla „Zero Tail Swing " ) jest szczególnie dla wewnętrznych miejskie miejsca budowy z ograniczonym ofertą miejsca właściwy. Mieszkaniowa, ulic i mostownictwo przedsiębiorca, maszyny budowlane wynajem i odłamania przemysł pierwszeństwa z JS140 ZTS tak samo będą cenić.

• kabina bez skreśleń przy wielkości albo wyposażeniu - największa przy pogłębiarce rufowy krótki
• promień farsy rufowy od 1420 mm - najbardziej mały w jego klasie
• silnik z 72, 8 kW ( 98 P.S. ) - Leistungsstärkste w jego klasie



Geschäftsführerin JCB Sales, Françoise podchmielenie, do tego : „Traditionell znaczyło rozstrzygnięcie dla pogłębiarki rufowy krótkiego stratę szkodę tego wyprawny i wyczynowy poziomy w porównaniu do konwencjonalnej maszyny. Ten nowych JCB JZ140 zakwestionuje ten szkic, w ten sposób że on jeden w jego klasie przy dokonaniu, korzyści i obsługiwania rumu pole wiodącą pogłębiarkę dostarcza - z dodatkową korzyścią krótkiego rufy. "

Ponieważ on pełne dokonanie{sprawność} jednego 14- ton pogłębiarki w zakresie przynieść może, w którym konwencjonalne maszyny prosto nie pracować móc, staje się ten nowych JZ140 wstawki{użycia} zakresy jak budowa dróg i - konserwację, budownictwo mieszkaniowe, mostów prace, drogi polna budowę i projekty w Ballungsgebieten rewolucjonizują.

Krótki zalęgaj

Promień farsy rufowy tego JZ140 od 1420 mm i promień czołowy od 2050 mm jest bardziej niski jak przy wszystkie modelach współzawodnictwa. Te zwarte odmierzenia są idealne dla bogatych komunikacji{ruchu} zakresów, w którym wstawka{użycie} pogłębiarki z przyjęty profilem ryzyko bezpieczeństwa przedstawiają albo stół mieszkania niemożliwo byłby.

ZTS przyniesie ten dodatkowy korzyści lepszego widoku nad rufę, co ryzyko uszkodzenia przy maszynie, budynkach i sprzętom albo poranienie personelu miejsca budowy zmniejszy.

On ofiaruje także podwyższoną wszechstronność przy wyborze różnych wstawek. JZ140 może wygodnie przy miejscach z ograniczonym ofertą miejsca pracować. Na przykład przy projektach budownictwa mieszkaniowe albo na ulicach tam tu z JCB tylko pas ruchu zagrodzony być musi i przeszkadzanie komunikacji{ruchu} na minimum zmniejszane jest. Krótki rufa umożliwi Bediener sam przy z Positionierung bezpośrednio przy ścianie jeszcze jeden 180° wielki farsy i zakres prac.

JZ140- kabina
ImageImage

Inaczej jak przy przyjęty pogłębiarkach rufowy krótki znaczone zdolność, przy ciasnych miejscach pracować, nie, że miejsce w kabinie ograniczone jest. JZ140- kabina jest bardziej wielki i lepsi wyposażony jak ta współzawodnictwa maszyny.

JZ140- kabina jest bardzo obszerni i z szeregiem radiotelegrafowania jonowej przynależności wyposażony. Ona była rozwinięta by Bediener optymalny komfortu poziom ofiarować. Pierzone się zbytku siedzenie i Motormanagementanzeige są wielokrotne dający się przestawić, tak że każdy Bediener jego idealne robocze stanowisko do obsługiwania elementów wstawić może.

Z atrakcyjnym, nowoczesnym Styling jest kabina do tego skrajna funkcjonalny z szeregiem praktycznych cech wyprawny. Hałasu poziomy w kabinie były spuszczone, i to stawała się rączka telefonu ruchomy zespolona. Użycie ruchomego telefonu w kabinie jest przez jedną wygodne zbyt dosięgnący klawisz przełączenia niemy dla radia poprawione. Jedna wyczynowy mocna i szybko przyjemne opalanie i urządzenie klimatyzacyjne troszczy się o przyjemne warunki pracy.

Dokonanie

Przy dokonaniu{sprawności} stawali się żadni Kompromisse zamknięci by te krótkiego rufę korzyści dosięgnąć. Dlatego jest JZ140 nie tylko bardziej wielostronni jak modele współzawodnictwa - on jest także wyczynowy bardziej mocny, produkcyjny i bardziej wydajny.

JZ140 jest przez silnika z 72, 8 kW ( 98 P.S. ) napędzani. Mocni przejścia Fahrmotore ( 130 kN ), górujące skokowy dokonanie, Maks. Prędkość jezdna od 5, 4 km / h. To są tylko kilka korzyści tego JZ 140 jemu w jego klasie stanowisko szczytowe dostarczą.

Pomimo tego wywierającego wrażenie dokonania{sprawności} jest nowy ZTS- model skrajny korzystny jeżeli chodzi o koszty. Najbardziej nowy = an dem Managementsystem uproszczonego zakład{ruch} z czterema obieralnym zakładu{ruchu} sposobom{rodzajom} dla optymalnego dokonania{sprawności} przy różnych żądaniach. Silnik i hydrauliki system są ciągły aktualnej wyczynowy potrzebie przystosowany. Wytwórczość jest maximiert, koszty eksploatacyjne i zużycie paliwa minimalizowana.

Uprzejmość konserwacji i ochrona

Wielka uwaga dla szczegółu maszynę powstawać zostawiała{pozwalała}, która nie tylko prosty i korzystny jeżeli chodzi o koszty w ruchu jest, lecz także wzorowe przeciw zewnętrznym wpływom / uszkodzenia chronione jest.

Sklepione fartuchy strony i wysoki odstęp między łańcuchem i nadwoziem zmniejszą uszkodzenia przy nadwoziu. Fahrmotore i przewodnictwa hydrauliki są jak najlepiej chroniony w ramach mechanizmu umieszczony. Możliwe do dołączeń sterowania tłumienia o tę komentatora i łyżki trzonka funkcję troszczy się o miękkie, szarpnięcia wolne prace i minimalizuje obciążenia dla człowiek i maszynę.

Czas konserwacji i - kosztować były również na minimum zmniejszany. Pierwszy oleju silnikowy i - cedzidła konserwacja jest po{według} 500 godzinach wymagany. Ten posmarowania odstęp przy głównych trzpieniach komentatora i łyżki trzonek stawał się na 1000 godzinach w górę stateczny i to 1, 5 Micron drobny splotu oliwy cedzidła system maximiert trwałość hydrauliki oliwy. Przy potrzebie mogą Bediener albo konserwacji technika zakładu przeciąg z AMS na z Laptop ładować, by konserwacji proces uprościć.
ImageImageImage

JZ140 otrzymywał jedna daleko przemysłu uznawał SAE- bycie klasyfikowanie od 8266 dla jakości jego konserwacji interwencji - jednego w najwyższym stopniu możliwe rezultaty. Wszystkie konserwacji punkty i dojścia przykrywki skończą się prosto i wygodnie od ziemi do dosięgnięcia. Także targi{mszy} miejsca kontroli są centralne grupowane i proste do odwołań. To jest przy krótkich rufowy pogłębiarkach nie prosty oczywisto i dlatego dalsza korzyść tego JZ 140 od JCB!

Forteca dla narzędzia i rączki pras posmarowań, kombinowany, bardziej obrotowa olej silnikowy zamknięcie napełnienia i - laska targi oliwy jak również bardziej możliwa do wypłukania chłodnica urządzenia klimatyzacyjne, to są wiele dalsze punkty JZ140 także w zakresie prosta i szybka konserwacja stanowisko szczytowe zapewniają bezpieczenstwo.

Image

Także w wstawce miejsca budowy robi JZ 140 dobra figura :

ImageImageImageImageImage
Ostatnio edytowany przez Sir Anthony Bamford, 16 Kwi 2006 16:31, edytowano w sumie 1 raz

Awatar użytkownika
Sir Anthony Bamford
Operator

  • Posty: 449
  • Rejestracja: 20 Lut 2006 16:31
  • Miejscowość: ...::PL::...

Reklama

simmet

Postprzez SITEMASTER » 16 Kwi 2006 12:21

Tak sobie to przeglądam i pachnie mi tu Translatorem. Ten tekst chyba znalazłeś po angielsku i tłumaczyłeś w EnglishTranslatorze. Zdanie są nie poprawne stylistycznie. Trzeba si domyślać o co w nich chodzi.

Awatar użytkownika
SITEMASTER
Fachoperator

  • Posty: 705
  • Rejestracja: 13 Lut 2006 16:37
  • Miejscowość: Olkusz

Postprzez Sir Anthony Bamford » 16 Kwi 2006 14:50

nie po angielsku tylko po niemiecku

Awatar użytkownika
Sir Anthony Bamford
Operator

  • Posty: 449
  • Rejestracja: 20 Lut 2006 16:31
  • Miejscowość: ...::PL::...

Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: jcb2020 oraz 4 gości

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej