przez taikoubou » 15 Kwi 2012 10:48
Nie wiem jak to jest w 4cx, ale rozpinałem w 2cx.
Postaw łyżkę na równym podłożu, zgaś silnik, wyzeruj ciśnienie w przewodach. Złączka Powinna wyjść bez problemu. Tam jest rowek i kulka. kulka powinna wejść w rowek.
Częściej mam problem z zapięciem. Wtyczka męska potrafi się rozbić. Wtedy trzeba delikatnie pilnikiem zeszlifować krawędż. Zachować czystość, żeby nie napchać brudu.
Jak zapomniesz wyzerować ciśnienie przed rozpięciem, to nie połączysz. Wtedy dwa klucze i luzujesz przewód. Trochę oleju wyleci i ciśnienie spadnie.
Spróbuj połączyć przy tak poluzowanych przewodach. Powinno nie być problemu. Jeśli się zacina, to albo złączka zanieczyszczona, albo rozbita. Często miałem tak, że po rozłączeniu złączka żeńska nie zamykała się samoczynnie. Widać było kulki w środku. Trzba było ją wtedy puknąć, żeby się zamknęła. Tylko nie pukaj w środek mechanizmu, tylko gdzieś z boku, bo zrobisz zadrę i nie połączysz.