Strona 1 z 1

Brak smarowania silnika po nagrzaniu się 3CX '97

PostWysłany: 07 Maj 2012 20:06
przez demol65
Marka i model maszyny: koparko ładowarka JCB 3 cx
Rok produkcji: 1997

Witam wszystkich użytkowników, mam powazny problem z silnikiem w mojej koparko ładowarce. gdy zagrzeje się silnik, spada ciśnienie oleju i nie ma smarowania. dodam że są nowe pierścienie, tłoki, tuleje, panewki, pompa olejowa czyli po prostu zrobiony remont i dalej nie da się nią pracować. po zapaleniu ma moc prędkość a tylko dostanie temperatury nie ma mocy i jest słaba że nie można nawet nią jechać. Jeśli tylko ktoś może mi pomóc to będę wdzięczny. sam jestem już bezsilny.

brak smarowania silnika po nagrzaniu się silnika

PostWysłany: 07 Maj 2012 23:53
przez gregory2
zawor przelewowy pompy oleju

brak smarowania silnika po nagrzaniu się silnika

PostWysłany: 08 Maj 2012 00:14
przez mechanior
jak maszyna słabnie to nie ma nic wspólnego z zaworem pompy olejowej, objawy nie wskazują na jedną konkretną usterkę, moim zdaniem ktoś cię naciągnął i "remont" polegał wyłącznie na ściągnięciu kasy a jeśli sam go robiłeś to widocznie coś przegapiłeś np pompę wtryskową i wał

brak smarowania silnika po nagrzaniu się silnika

PostWysłany: 09 Maj 2012 06:22
przez kowalsr
a jaki olej kolego zalałeś?

brak smarowania silnika po nagrzaniu się silnika

PostWysłany: 09 Maj 2012 15:44
przez gargamel
cześć a może masz zwalony czujnik ciśnienia spróbuj założyć zegar i pomierzyć ciśnienie

Re: brak smarowania silnika po nagrzaniu się silnika

PostWysłany: 09 Maj 2012 22:30
przez alf750723
Moim zdaniem mechanior ma racje. Możesz coś więcej opisać jak silnik pracował przed remontem.I czy podczas tego remontu była regenerowana pompa wtryskowa.

brak smarowania silnika po nagrzaniu się silnika

PostWysłany: 10 Maj 2012 11:21
przez gargamel
A ja dalej będę uparty co do pomiaru ciśnienia oleju zakładając że silnik jest dobrze poskładany bo chodzi to ; albo się zaciera z braku oleju, albo jest za bardzo z pasowany lub wada materiałowa i puchnie góra

brak smarowania silnika po nagrzaniu się silnika

PostWysłany: 11 Maj 2012 20:53
przez mechanior
mechanik autora tematu do mnie dzwonił
remont został wykonany w całości oprócz zaworu regulującego ciśnienie smarowania i pompy wtryskowej
zaproponowałem podniesienie ciśnienia smarowania regulując zawór...

ciekawe co dalej?