wibako

Trzeszczenie przy skręcie 2CX '96

Trzeszczenie przy skręcie 2CX '96

Postprzez Grześiek » 02 Lis 2014 21:57

Chce zwrócić waszą uwagę na coś takiego dlaczego do mostów z LS w kop-ład zalecany jest olej typu Utto lub Stou o lepkości 10W30 w specyfikacjach mają one wzmiankę o mokrych hamulcach ale o LS już nie .Jarewa i Mechanior twierdzą że to to samo tymczasem do mostów z LS np.do terenówek zaleca się olej LS 80W90 czy lepkość oleju nie ma znaczenia do działania blokady?Czy czasami producentom nie chodzi jak zwykle o oszczędności i unifikację przy wymianie olejów może nie długo jeden do wszystkiego?

Grześiek
Młodszy operator

  • Posty: 166
  • Rejestracja: 17 Lip 2012 22:12
  • Miejscowość: Augustów
  • Pochwały: 10

Maszyna: Komatsu WB 97S-2 2006r


Reklama

simmet
Poprzednia Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej