10 Mar 2013 16:02
Marka i model maszyny: jcb 2cx
Rok produkcji: 1996
Witam pytanie jak w temacie, nie moge znaleźć kalamitek na krzyżaku przy kole. Czy w ogóle je się smaruje? Pytam ponieważ czasami mi coś zgrzyta przy skręcie i pod obciążeniem przy tylnej osi, może to wina krzyżaka..? A może coś z mostem? jaki olej będzie dobry do mostów do 2cx-a?
10 Mar 2013 16:07
Krzyżaków od pół osi sie nie smaruje. Może nie nasmarowałeś zwrotnic?? Właśnie zwrotnice dają takie objawy . Ja kiedyś nie miałem mozliwosci nasmarowania zwrotnic przez kilka dni i normalnie aż w kierownicy odczułem niezły opór i oczywiście zgrzyt. Po nasmarowaniu było ok :P
10 Mar 2013 16:33
ja ma mam na półosi po dwa smarowniki na każdy krzyżak bo podwójny. Ale tam nawet dojścia niema.
10 Mar 2013 17:16
Do mostu tylnego najlepiej oryginalny olej lac,ze względu na hamulce,a do przodu jakiś dobry zamiennik.
10 Mar 2013 20:41
Masz dwie osie skrętne i pewnie zwrotnica z tyłu ci piszczy. Smarowniczki w zwrotnicy są na górze i na dole. Oprócz tego przesmaruj siłowniki skrętu i wszędzie tam, gdzie jest połączenie ruchome. Krzyżaków półosi raczej się nie smaruje, ale w wałach tak. Zapisz orientacyjnie ilość motogodzin po smarowaniu podwozia, żeby za 50 motogodzin zrobić to samo.
11 Mar 2013 08:10
W starej trojce mialem smarowane, w nowej juz nie ma.... widocznie stwierdzili ile wytrzyma to wytrzyma a pozniej wymiana na nowe.
Narazie przez 5sezonow krzyzaki trzaja sie ok.
13 Mar 2013 15:40
Panowie jeszcze mam pytanie co ile wymienia się olej w mostach?czy hipol gl-4 będzie dobry?
13 Mar 2013 16:45
Ja mam co 500. Wlej oryginał JCB, bo masz cierne hamulce to na Hipolu bedą zgrzytać.
13 Mar 2013 18:20
U mnie według książki co tysiąc motogodzin
13 Mar 2013 22:33
W 2cx nie ma chyba tarcz ciernych w mostach? Wiem że są w zwolnicach, chyba że chodzi o hamulec ten elektryczny? cholera wie...?
23 Mar 2014 20:47
Panowie odgrzeje temat ponieważ mam problem ze zgrzytem w tylnym kole jak maszyna się zagrzeje, zaznaczę że nasila się jak kołami skręce w jedną stronę tak jakby coś hamowało. Występuje ta sytuacja tylko w tylnym prawym kole. Sprawdzałem olej w zwolnicach, jest ok oprócz przedniego koła gdzie strasznie śmierdział tak jakby olejem hydraulicznym? dlaczego tylne zwolnice posiadają nakrętki z magnesem przyciągające opiłki a z przodu tego nie ma?
25 Mar 2014 21:02
Panowie pomoże ktoś w mojej sprawie?
31 Mar 2014 23:17
Ten magnes, jest związany z hamulcami - normalnie wlezę pod maszynę i sprawdzę gdzie dokładnie wchodzą rurki od tych hamulcy, bo wydaje mi się że hamulce, są w moście
01 Kwi 2014 21:58
A mi się wydaje że w zwolnicach bo po jaką cholere idą wężyki przy kołach?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.