Strona 1 z 1

Ustawienie zaworów JCB 3CX Dieselmax

PostWysłany: 09 Kwi 2013 09:08
przez Grespania
Marka i model maszyny: 3cx super
Rok produkcji: 2006

Witam. Czy ktoś może mi podać luzy zaworowe do maszynki JCB 3cx Super z silnikiem Jcb 444 dieselmax T1. Wiem że producent pisze w calach ale można je przeliczyć na mm. Pozdrawiam.

Ustawienie zaworów JCB 3CX Dieselmax

PostWysłany: 09 Kwi 2013 15:19
przez borex1996
1 cal = 25,4 mm , jak masz dane w calach wystarczy przeliczyć

Re: Ustawienie zaworów JCB 3CX Dieselmax

PostWysłany: 10 Kwi 2013 10:30
przez Grespania
Właśnie jest taki mały problem że kiedyś gdzieś to znalazłem na necie i nie zapisałem i teraz szukam od 2 tygodni i nie mogę znajść. Może ktoś z forum robił zaworki w takim silniku i zna jego ustawienia.

Re: Ustawienie zaworów JCB 3CX Dieselmax

PostWysłany: 10 Kwi 2013 16:00
przez umanek82
in=0,19-0,25mm ex=0,47-0,55mm

Proponuje ustawić in=0,2mm ex=0,5mm

Ustawienie zaworów JCB 3CX Dieselmax

PostWysłany: 10 Kwi 2013 22:30
przez cichy10

Re: Ustawienie zaworów JCB 3CX Dieselmax

PostWysłany: 21 Gru 2022 21:01
przez DAM-POL
Witam pisze z pytaniem jak ustawić zawody w JCB cx 3 2014 rok 68.6 kw

Re: Ustawienie zaworów JCB 3CX Dieselmax

PostWysłany: 29 Gru 2022 10:59
przez Doktor jcb
umanek82 napisał(a):in=0,19-0,25mm ex=0,47-0,55mm

Proponuje ustawić in=0,2mm ex=0,5mm

Ten luz był chyba do silnika z commonrail

Re: Ustawienie zaworów JCB 3CX Dieselmax

PostWysłany: 29 Gru 2022 18:53
przez Czarkop
Dla PERKINS 1004
AA, AB, AK, AM AR
SSĄCY 0.20mm
WYDECHOWY 0.45mm
na zimnym silniku oczywiście
DLA DIESELMAX SILNIKI :
SA wolnossący 63 kW (84)
SB Turbodoładowany 68 kW (92)
SB Turbodoładowany 74 kW (100)
SD Turbodoładowany 63 kW (84)
SD Turbodoładowany68 kW (92)
SF Turbodoładowany + intercoler 74 kW (100)
SA, SB SSĄCY 0.19 mm do 0.27 mm
Wydechowy: 0.56 mm do 0.64 mm
SD, SF ssący 0.35 mm
Wydechowy: 0.56 mm do 0.64 mm

Re: Ustawienie zaworów JCB 3CX Dieselmax

PostWysłany: 29 Gru 2022 22:33
przez Doktor jcb
Do tych wymiarów żeby było idealnie warto wiedzieć gdzie i jaki je ustawiać. Lecz tolerancja luzu jest tak olbrzymia że i tak się zmieści. Druga sprawa że przy tej tolerancji luzów i jakości tych że podzespolow luzy ustawia się po naprawach grubszych bo regulacja co 2000h jest uważam zbędna. Chyba że coś nie tak chodzi silnik można sprawdzić w ramach diagnozowania.