Marka i model maszyny: Jcb 3cx-4
Rok produkcji: 1990
Witam wszystkich użytkowników.tak jak w temacie, mam pekniety blok silnika. Pozioma kreska, powyżej rozrusznika. Uszkodzenie stare, kiedyś tam klejone. Z takim defektem ja kupiłem. Poprzedni właściciel zrobił w niej remont silnika(pojemność 4.4 bez turbo)
a blok skleil zamiast bardziej trwała metoda go załatać. Moje pytanie jest takie:
czy warto próbować kleić? Czy wyciągnąć blok i zastosować metalock lub inne " szycie bloku"
Zapytań technicznych: czy muszę wyciągnąć blok?
Jaka mam pewność, gwarancje "naprawionego" bloku?
Nie bawić sie w naprawy, kupić drugi blok i na nowe złożyć silnik?
Wiadomo, pieniędzy chce wydać jak najmniej, ale chce to raz a porządnie naprawić.
Następnie lakierowanie i do roboty;-)
Pęknięcie ma jakieś 15 cm długości, płyn chłodzący wylewa sie na zewnątrz z prędkością 1 litr na 15/20 min pracy, poziomnoleju w normie.
Zdjecia wrzuce w niedziele