dawidk
Fachoperator
Maszyna: Kubota kx 36-2, JCB 2CX, Bobcat E14
Firma: "Zielony Zakątek"
puszek_ZGY
Fachoperator
Maszyna: VOLVO EW140C
Firma: -
dawidk
Fachoperator
Maszyna: Kubota kx 36-2, JCB 2CX, Bobcat E14
Firma: "Zielony Zakątek"
bastekwa
Fachoperator
Maszyna: zbyt długa lista
Firma: made in
mechanior
Fachoperator
Maszyna: Caterpillar, MB Crusher
Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher
bastekwa
Fachoperator
Maszyna: zbyt długa lista
Firma: made in
bastekwa napisał(a):no jest lewarek od zmiany biegów z prawej strony.rewers jest sterowany elektrycznie przy kierownicy.miałem taką babcię choć na jazdę nie narzekałem.podobno w nich właśnie siadają zmienniki.zmierz ciśnienie jakie daje pompa jazdy,najlepiej manometr wyprowadzić do kabiny i wtedy obserwować podczas jazdy.
Hipo
Fachoperator
Maszyna: 3CX Contractor '08
4CX Sitemaster '07
8030 ZTS '06
Firma: ..,,__--(::) - -__,,..
Hipo napisał(a):bastekwa napisał(a):no jest lewarek od zmiany biegów z prawej strony.rewers jest sterowany elektrycznie przy kierownicy.miałem taką babcię choć na jazdę nie narzekałem.podobno w nich właśnie siadają zmienniki.zmierz ciśnienie jakie daje pompa jazdy,najlepiej manometr wyprowadzić do kabiny i wtedy obserwować podczas jazdy.
Jak miałeś rewers elektryczny to już ta dobra wersja to protoplastka nowych konstrukcji, ja miałem taką w której rewers był załączany wajchą mechanicznie, tutaj skrzynia biegów była osobno i sam zmiennik kierunku jazdy był też osobnym elementem, w tym paździerzu co roku zmiennik kierunku do roboty był.
Silnik->zmiennik kierunku jazdy->skrzynia->most tak to było co ciekawe przedni napęd był brany od tylnego mostu, długi wał na podporówce i do przodu.
Master007
Fizol
Maszyna: 3CX
Firma: prywatna
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości