Posprawdzaj może na sam początek tak jak kolega wyżej sugeruje,
- bezpiecznik/przekaźnik
- włącznik na panelu bocznym
oraz
jeśli chodzi o manetkę, to ten przycisk działa odwrotnie, tzn jeśli masz wciśnięty przycisk na
konsoli bocznej, tym samym odłączasz jedną sekcję pompy hydraulicznej, przez co masz "w gratisie" dodatkowe konie na układ jezdny. Naciskając przycisk w
manetce to po prostu "przywracasz" z powrotem pracę wszystkich sekcji na czas trzymania w/w przycisku w
manetce.
Więc jeśli chciałbyś to sprawdzić to tak naprawdę musisz jeszcze zajrzeć do elektrozaworu tytułowego "żółwia", który znajduje się na pompie hydraulicznej.
Najpierw sprawdź czy dochodzi napięcie do cewki, a potem samą cewkę. Po prostu ją wykręć, podepnij pod 12V i sprawdź czy przyciąga jakiś metalowy trzpień, bolec, np. śrubokręt.
A potem pochwal się co zaobserwowałeś