Witam,
proponuję zacząć od początku:
pomiar ciśnień na zimnej i ciepłej maszynie (króciec do pomiaru znajdziesz w okolicach filtra na skrzyni biegów) a potem :
1- rozgrzać maszynę i wypuścić olej z przekładni biegów ( w tym celu odkręcamy korek spustowy na dole skrzyni oraz jak olej się zleje w jakieś
wiadro CZYSTE proponuję odkręcić tzw filtr ssawny pompy transmisyjnej - znajdziesz go pod zaślepką będącą jednocześnie dnem filtra siatkowego zaślepka jest w dolnej części skrzyni ma kształt rąbu z zaokrąglonymi rogami i przykręcona jest 2 śrubkami na klucz 13)
2- oceń stan faktyczny oleju:
ilość jaką udało ci się spuścić
kolor/klarowność oleju
czy widać w nim jakiś syf jeżeli tak to jaki czy jest bardziej opiłkiem stalowym gumą czy twardym ale nie żelaznym elementem
Jeżeli maszyna wypluje minimum 8-9 barów na wolnych obrotach to jeszcze będzie żyła najlepiej jak ciśnienie jest ok 12-13bar
ale na ten temat jest dużo na forum poszukaj
Przy standardowej wymianie oleju w skrzyniach 4 biegowych manualnych i powerschift przez bagnet wlewa się podczas wymiany oleju i filtra ok 10-11L świeżego oleju.
O olejach też już było milion razy więc podpowiem że nie musi być to oryginał równie dobrze maszyna będzie chodziła na oleju np: ORLEN agroSTOU 10w30 lub SHELL Spirax s4txm 10w30
Przy zakupie filtra ne zapomnij zakupić uszczelki pod filtr transmisyjny taka korkowa i nie smaruj jej żadnym silikonem czy czymś podobnym po prostu wyczyść filtr zmywaczem i sprężonym powietrzem załuż uszczelkę i skręć do kupy używając tzw wyczucia.
powodzenia i daj nać co wyszło