Od dluzszego czasu zauwazylem, ze w czasie jazdy maszyna jest delikatnie przyhamowana. Wystepuje to nie zawsze ale szczegolnie to widac na 4 biegu, szczegolnie jak wczesniej mocniej wdepne hamulec. Dwa dni temu to samo i co stwierdzilem:
- wszystkie kola w powietrzu, maszyna rozgrzana po trasie ok 5 km, lewe tylne kolo przyblokowane ale z trudem da sie nim pokrecic, po wlaczeniu biegu to samo kolo obraca sie dopiero po zahamowaniu prawego po rozlaczeniu pedalu hamulca.
- most goracy, tzn da sie go dotknac ale reke utrzymac na nim juz trudno
- prawy pedal miekki i bierze przy koncu, lewy twardy i od poczatku hamuje. Obydwa uklady odpowietrzone podcisnieniowa maszynka do tego celu zakupiona,
- nie ma cisnienia po odpuszczeniu hamulca - popuscilem odpowietrzniki na moscie i nie bylo. sytuacji zeby olej siknal pod cisnieniem. Splywal pod wplywem grawitacji.
- przed trzema laty moj Dziadek uzupelnil zbiorniczek plynu ham. wlewajac Dot4 ale po szybkiej interwencji. na drugi dzien zbiornik zostal oprozniony i uzupelniony dedykowanym olejem JCB.
Moze to tlumaczyc miekki pedal przy prawej pompie ale zeby uszkodzilo to uszczelki cylinderkow w moscie? W zwiazku z powyzszym pytanie:
- jaki jestzakres naprawy? Sadze ze bez rozbiorki mostu sie nie obejdzie ale to dopiero po sezonie, wiele ta maszynka nie pracuje.
- czy ma ktos rysunek zlozeniowy mostu? Zastanawia mnie jak sa zbudowane te hamulce i czy trzeba sciagac piasty zeby rozpolowic most.
- czy sa dostepne zestawy naprawcze pomp hamulcowych ewentualnie z czego mozna uszczelki dopasowac? Raczej nie ma sensu wymieniac calej pompy jezeli tylko.uszczelka niedomaga.
Za wszelkie sugestie z gory dziekuje.
Pisze z tel dlatego brak polskich znakow.