31 Maj 2017 18:30
Marka i model maszyny: JCB 4CX
Rok produkcji: 2008
Witam. Po remoncie i włożeniu tylnego mostu do maszyny miałem problem z tylnym skrętem. W ogóle nie chciał skręcać. Po jakimś czasie w końcu zaczął działać. Pojechałem na robotę i po godzinie zaczęło śmierdzieć plastikiem pod maszyną. Okazało się że zaczęła się topić jedna cewka na bloku zaworowym od skrętu. Ustawiłem koła na wprost i odpiąłem od niej przewody. Po założeniu nowej cewki wszystko jest ok, tzn skręty działają prawidłowo tylko że dwie cewki są gorące że parzą w palce. Czy tak powinno być?
06 Cze 2017 22:36
Cewki masz do pracy dorywczej, czy ciągłej. Jak wygląda ED cewek i ich dopasowanie do trzpienia.
11 Cze 2017 21:30
Cewka która się stopiła wymieniona została na nową. Do tej pory jest dobrze. Widocznie tak ma być. Cewki załączają się gdy włączam tryb skrętu tylnych kół.
13 Wrz 2017 20:06
Styczniki mogły zasniedziec i źle przewodzily co wywołało podniesienie temperatury.. U mnie przez to szwankowal skręt w 4cx
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.