Strona 1 z 1

Gorące cewki od skrętu

PostWysłany: 31 Maj 2017 18:30
przez tomaszkk20
Marka i model maszyny: JCB 4CX
Rok produkcji: 2008

Witam. Po remoncie i włożeniu tylnego mostu do maszyny miałem problem z tylnym skrętem. W ogóle nie chciał skręcać. Po jakimś czasie w końcu zaczął działać. Pojechałem na robotę i po godzinie zaczęło śmierdzieć plastikiem pod maszyną. Okazało się że zaczęła się topić jedna cewka na bloku zaworowym od skrętu. Ustawiłem koła na wprost i odpiąłem od niej przewody. Po założeniu nowej cewki wszystko jest ok, tzn skręty działają prawidłowo tylko że dwie cewki są gorące że parzą w palce. Czy tak powinno być?

Gorące cewki od skrętu

PostWysłany: 06 Cze 2017 22:36
przez Kamal
Cewki masz do pracy dorywczej, czy ciągłej. Jak wygląda ED cewek i ich dopasowanie do trzpienia.

Gorące cewki od skrętu

PostWysłany: 11 Cze 2017 21:30
przez tomaszkk20
Cewka która się stopiła wymieniona została na nową. Do tej pory jest dobrze. Widocznie tak ma być. Cewki załączają się gdy włączam tryb skrętu tylnych kół.

Gorące cewki od skrętu

PostWysłany: 13 Wrz 2017 20:06
przez gruszon18
Styczniki mogły zasniedziec i źle przewodzily co wywołało podniesienie temperatury.. U mnie przez to szwankowal skręt w 4cx