Przełącz do głównego szablonu
Wyślij odpowiedź

Falujace obroty

03 Wrz 2017 20:49

Witam
Moja maszyna
JCB 3CX CONTRACTOR 2007 ROK.
Borykam się ostatnio z problemem falujacych obrotów.
Zapale koparko poluje trochę i zgaśnie a później musze dodać gazu ręcznie i dopiero po kręcić z 10 sekund żeby zaskoczyła, potem i tak faluja obroty po mimo tego że jest pokręcone gaz i tak przez około 2 min. Później jak juz przestanie to pracuje normalnie.
Miał ktoś może takie przypadłości lub wie jaka może być tego przyczyną?

Falujace obroty

03 Wrz 2017 21:01

Cofa ci się paliwo.

Re: Falujace obroty

04 Wrz 2017 00:32

Dzięki za odpowiedź a możesz jaśniej napisać jak się problemu pozbyć bo nie bardzo wiem gdzie ręce wsadzić

Re: Falujace obroty

04 Wrz 2017 15:41

Sprawdź czy nie ładuje Ci powietrze w separator. Odkręć i przeczyść dokładnie wszystkie przewody zasilające i powrotne

Re: Falujace obroty

06 Wrz 2017 20:45

Sprawdzę tylko proszę tłumaczyć jak de.... bo ja jestem zielony i nie wiem jak to sprawdzic

Falujace obroty

07 Wrz 2017 20:08

Sprawdź dokładnie cały układ paliwowy, bardzo często przyczyną falujących obrotów jest zanieczyszczona lub niesprawna pompka wstępna paliwa (od przodu maszyny po lewej lub po prawej stronie silnika wkręcona w blok na 4 śruby, nie podałeś numer VIN maszyny!). Może być to też podwinięte uszczelnienie gumowe które w zależności od pracy różnie się ustawia i blokuje przepływ paliwa.
Kiedy wymieniałeś filtry paliwa?

Re: Falujace obroty

13 Wrz 2017 08:52