wibako

Rozruch jcb 3c

Rozruch jcb 3c

Postprzez Blaster » 02 Lut 2018 18:06

Marka i model maszyny: Jcb 3c mk II
Rok produkcji: Ok 1979

Witam panowie doradźcie jakie macie patenty na rozruch 3c z silnikiem chyba Perkins

Blaster
Fizol

  • Posty: 25
  • Rejestracja: 09 Sty 2018 22:23

Maszyna: Jcb 3c

Firma: Phu Baster


Reklama

simmet

Rozruch jcb 3c

Postprzez ezsimo » 02 Lut 2018 18:24

Silnik to Leyland 4/98NT. Napisz z czym masz problem oraz jaką masz pompę wtryskową - rzędową (simms) czy rotacyjną (CAV) ?

ezsimo
Operator

  • Posty: 272
  • Rejestracja: 11 Wrz 2016 12:02
  • Miejscowość: Mazowieckie
  • Pochwały: 43

Maszyna: Cat 301.5, JCB 3C, JCB 3CX

Firma: AST


Rozruch jcb 3c

Postprzez MARIO/MECALAC » 02 Lut 2018 18:45

Zamontuj świecę płomieniową i masz problem z głowy
Proszę nie wydzwaniać w sprawie naprawy Mecalaca. Nie jestem mechanikiem


Jeśli pomogłem nie pisz Dziękuje kliknij POCHWAŁA!!
Rezerwiści To Specjaliści Pędzą Bimber Nawet Z Liści

Awatar użytkownika
MARIO/MECALAC
Fachoperator

  • Posty: 3306
  • Rejestracja: 29 Paź 2009 19:39
  • Miejscowość: CZĘSTOCHOWA
  • Pochwały: 132

Maszyna: MECALAC 12 MXT

Firma: OL-KOP


Rozruch jcb 3c

Postprzez Blaster » 02 Lut 2018 18:55

Pompa to simms problem jest w tym że jak postoi to musisz jej dać powąchac startera bo za nic nie zapali a samemu to trochę problem. Płomieniówkę ktoś zamontował dział niby ale nic nie daje. Jak już ją zapalisz to nie trzeba jej grzać i pali na start nawet kilka godzin później

Blaster
Fizol

  • Posty: 25
  • Rejestracja: 09 Sty 2018 22:23

Maszyna: Jcb 3c

Firma: Phu Baster


Rozruch jcb 3c

Postprzez ezsimo » 02 Lut 2018 19:19