wibako

Problem JCB 3CX

Problem JCB 3CX

Postprzez Anyy » 06 Mar 2018 23:24

JCB 3CX rok 2006
Witam ! Mam problem z oświetleniem mianowicie brak świateł drogowych i roboczych tył i przód, a reszta tj postojowe kierunki działają. Maszyna kupiona niedawno więc jestem w tym temacie zielony. Kolejny problem który zauważyłem to wyciek paliwa z pompy kiedy maszyna się zagrzeje problem znika. Silnik JCB!

Anyy
Nowicjusz

  • Posty: 9
  • Rejestracja: 06 Mar 2018 22:16

Maszyna: JCB 3CX

Firma: Firma Usługowa


Reklama

simmet

Problem JCB 3CX

Postprzez andrew8 » 07 Mar 2018 09:51

Przed pierwszym postem powinieneś zapoznać się z regulaminem forum. Prosząc o pomoc podaj numer VIN maszyny, wtedy jest dużo łatwiej.
Na początek sprawdź bezpieczniki, z prawej strony kabiny obok drążków sterowania przodem masz osłonę przykręcaną na cztery śruby, pod nią masz opisane bezpieczniki, który jest od czego.
Wyciek z pompy to dość ogólne stwierdzenie. Z którego dokładnie miejsca leci? Wyciek jest tylko u dołu przy mocowaniu pompy do obudowy czy ze śrubunków z góry? Napisz coś więcej na ten temat
Serwis maszyn.
511-750-769

andrew8
Operator

  • Posty: 389
  • Rejestracja: 27 Maj 2013 23:02
  • Miejscowość: Mazowieckie
  • Pochwały: 20

Maszyna: jcb.

Firma: mała własna.


Re: Problem JCB 3CX

Postprzez Anyy » 07 Mar 2018 19:00

Jeśli moje oko mnie nie myli na dole pompy jest otworek przez który sączy się paliwo.. Problem świateł rozwiązany.

Anyy
Nowicjusz

  • Posty: 9
  • Rejestracja: 06 Mar 2018 22:16

Maszyna: JCB 3CX

Firma: Firma Usługowa


Problem JCB 3CX

Postprzez andrew8 » 07 Mar 2018 19:17

Jeśli sączy się paliwo przez otworek pompy to znaczy, że uszczelniacz wałka jest padnięty. Pompa do wyciągnięcia.
Jaka była przyczyna awarii kierunków?
Serwis maszyn.
511-750-769

andrew8
Operator

  • Posty: 389
  • Rejestracja: 27 Maj 2013 23:02
  • Miejscowość: Mazowieckie
  • Pochwały: 20

Maszyna: jcb.

Firma: mała własna.


Problem JCB 3CX

Postprzez gruszon18 » 07 Mar 2018 21:11