Możesz odpytać w Diesel Service w Warszawie na ul. Boryny czy się podejmą. Sprawdzić pewnie dadzą radę, ale nie wiem jak jest z dostępnością części do tej pompy.
Pompa ma normalnie korek spustowy, wlewowy i śrubę kontrolną do poziomu oleju. Jak się przypatrzysz to od razu zorientujesz się która do czego służy. Niestety dlatego, że pompy te mają własny olej to są często zaniedbywane. Dobra wiadomość to taka, że smarowany tym olejem jest rozrząd pompy, a więc same sekcje nawet przy lekkim zaniedbaniu oleju potrafią przetrwać.
A może ustawili za wysokie ciśnienie wtryskiwaczy, że stara pompa nie dała rady ? W tych wtryskach ciśnienie zmienia się bardzo prosto dokręcając sprężynę we wtryskiwaczu a potem kontrując obudową. Jeśli ma się manometr z pompą to sprawdzenie i ustawienie ciśnienia jest bardzo proste.
W zapiskach sprawdziłem, że pasują końcówki wtrysków BDLL150S6582, ustawienie ciśnienia otwarcia na 175 bar. Cena zakupu końcówek to ok. 80 PLN/szt. U mnie wymiana końcówek i ustawienie ciśnienia oraz dodanie świecy płomieniowej sprawiło, że po kilku miesiącach zimowego postoju 3c odpaliła dosłownie za dotknięciem, myślę że potrzebowała około jednego obrotu silnika. W porównaniu do tego co miałem wcześniej na zimno to rewelacja, byłem pozytywnie zaskoczony efektem.
Autor postu otrzymał pochwałę