18 Maj 2018 22:35
Marka i model maszyny: JCB 4CX
Rok produkcji: 200
Numer seryjny: vin sli4cxfs6e0968042
Witam
Wymieniłem olej w mostach i zaczęły się cyrki. Hamulce są ale praktycznie łapią przy samej podłodze. Olej nie był oryginalny JCB tylko firmy FUCHS ale tej samej specyfikacji. Był osobny olej do przedniego a inny do tylnego mostu. Czy przez to mogły zacząć się problemy z hamulcami. Tarczki hamulca też zaczęły skrzypieć :( Jakiej specyfikacji olej polecacie?
Dzięki i pozdrawiam.
19 Maj 2018 07:20
polecamy i zalecamy tylko oryginalny.
19 Maj 2018 11:49
Hej
To myślisz jak wymienię olej na oryginał to piszczenie ustanie a pedał nie będzie wpadać w podłogę - czy to już raczej hamulce się kończą??
19 Maj 2018 13:58
Mogło się stać coś takiego że przez wlanie nie odpowiedniego oleju tarczki mogły np stracić swoją przyczepność i zrobiły się śliskie. Mogło się też stać coś takiego że przez inne właściwości oleju okładziny się odczepily. A może zwyczajnie się zuzyly tarczki.
20 Maj 2018 06:55
skrzypienie to ewidentnie źle dobrany olej , kiedyś lałem zamiennik z schela i było ok
niski pedał to według mnie kolejny problem , pamiętaj żebyś przypadkiem płynu hamulcowego DOT nie dolał
20 Maj 2018 21:38
ok sprawdzę a jaki płyn do hamulców jak nie DOT??
21 Maj 2018 23:53
Jaki olej FUCHSa wlałeś?
22 Maj 2018 14:50
mechanior napisał(a):Jaki olej FUCHSa wlałeś?
most przedni titan utto t04 sae 30 w
most tyl titan utto t04 sae 10 w
skrzynia titan utto t04 sae 10 w
22 Maj 2018 20:41
A co to za normy??? do jcb API4 API5 do tylnego z dodatkiem LSD.
26 Maj 2018 01:48
Naprawdę nie wiesz co to olej UTTO?
A co to jest API4 API5? Gdzie to znalazłeś ??
26 Maj 2018 10:59
Wiesz dobrze o co mi chodzi normy sae to normy amerykańskie, Niestety jcb jest produkowane w europie wiec ma normy europejskie.
Nie uważasz że wlanie sae10W,30W zamiast api gl4/5 75W90 to strzał w kolano? i on się dziwi że mu to trzeszczy??? dobrze że wody nie zalał zamiast oleju.
29 Maj 2018 17:35
Rozumiem oszczędności ale ile na takim oleju się zaoszczędzi? Pozorne oszczędności potem kończą się właśnie tak. Kup oryginał, wlej i potem ewentualnie jak dalej jest tak samo rozbieraj i szukaj przyczyny.
29 Maj 2018 18:47
Ja zacytuje "gruszon18" pierw niech obduka co się stało hamulcowi bo bez sensu wlewać jak nie naprawi hamulca bo przyczyna może tkwić w moście wiec bez rozbiórki sie nie obejdzie wiec bezsensu wlewać. A inny olej hamulca nie naprawi. Chyba ze zamiast oleju do zbiorniczka wyrównawczego hamulca wlał inne jakieś "cudo"
04 Cze 2018 18:39
Marcin1986 napisał(a):Rozumiem oszczędności ale ile na takim oleju się zaoszczędzi? Pozorne oszczędności potem kończą się właśnie tak. Kup oryginał, wlej i potem ewentualnie jak dalej jest tak samo rozbieraj i szukaj przyczyny.
Zadzwoniłem do polecanej hurtowni i oni mi właśnie zapodali taki olej - tu nie chodzi o koszty. Chciałem żeby to było dobrze zrobione a nie wracać do tematu za miesiąc.
Jarewa napisał(a):Ja zacytuje "gruszon18" pierw niech obduka co się stało hamulcowi bo bez sensu wlewać jak nie naprawi hamulca bo przyczyna może tkwić w moście wiec bez rozbiórki sie nie obejdzie wiec bezsensu wlewać. A inny olej hamulca nie naprawi. Chyba ze zamiast oleju do zbiorniczka wyrównawczego hamulca wlał inne jakieś "cudo"
Przed zalaniem oleju nic nie skrzypiało. Do zbiorniczka nic nie wlewałem.
04 Cze 2018 19:56
To samo bym zrobił z płynem hamulcowym. Zadzwoniłem do hurtowni za płynem. I mówię że takie i takie oznaczenie. Gościu mówi, mamy ale o oznaczeniu takim i takim ale to to samo. Dobrze ze jakoś gościu obok tego sprzedawcy zapytał do czego ten płyn bo pewnie bym kupił i byłby kisiel
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.