wibako

jak Dostać sie pod kabine a most tylni.

jak Dostać sie pod kabine a most tylni.

Postprzez art-kop » 30 Mar 2019 20:04

Marka i model maszyny: jcb 3 cx sitemaster
Rok produkcji: 2008

Witam.


Panowie mam poważny wyciek z pod kabiny jeszcze dokładnie go nie zlokalizowałem ale zastanawiam sie czy jest jakaś szansa żeby dostać sie do węży bezpośrednio z kabiny?

Wyciek wstępnie będzie zaraz pod podłoga ponieważ mam wszystko w oleju hydraulicznym w tym miejscu. Olej kapie po węzach , moście i na ziemie...

art-kop
Pomocnik operatora

  • Posty: 57
  • Rejestracja: 02 Lis 2014 00:21
  • Miejscowość: Manasterz

Maszyna: JCB 3CX Sitemaster

Firma: F.H.U. Art-Bruk


Reklama

simmet

Re: jak Dostać sie pod kabine a most tylni.

Postprzez dawidk » 30 Mar 2019 21:36

odpal i wleź pod koparkę Będzie widać, nigdzie tam nie ma ukrytych węży... Niestety trzeba czasem się upaprać w oleju....

dawidk
Fachoperator

  • Posty: 1200
  • Rejestracja: 14 Sie 2010 12:30
  • Miejscowość: Bukówiec Górny
  • Pochwały: 43

Maszyna: Kubota kx 36-2, JCB 2CX, Bobcat E14

Firma: "Zielony Zakątek"


jak Dostać sie pod kabine a most tylni.

Postprzez art-kop » 01 Kwi 2019 19:41

kolego wiem ze nie ma tylko mam olej az na płycie podłogowej od spodu i stad moje pytanie. Bo jak to będzie wyciek na samej górze to nie wiem czy obejdzie się bez rozkręcania innych węzy żeby dotrzeć na sama gorę... ale zobaczy jak już wejdę pod spód.

-- 01 Kwi 2019 20:16 --

Witam. Przybliżonym miejscem wycieku jest jakiś rozdzielacz pod podłogą odpowiedzialny pewnie za sterowanie tylną łyżką. dodam ze mam joysticki i te cienkie węzę z nich idą właśnie do tego rozdzielacza. dodatkowo wpięty jest tam jakiś akumulator gazowy. Tyle z moich dzisiejszych obserwacji. Jutro będzie trzeba sie brać za czyszczenie węzy wtedy będę wiedział więcej...

-- 01 Kwi 2019 20:41 --

Pytanie drugie.

Posiada ktoś schemat hydrauliczny do JCb 3cx z joystickami?

art-kop
Pomocnik operatora

  • Posty: 57
  • Rejestracja: 02 Lis 2014 00:21
  • Miejscowość: Manasterz

Maszyna: JCB 3CX Sitemaster

Firma: F.H.U. Art-Bruk


jak Dostać sie pod kabine a most tylni.

Postprzez kowalsr » 16 Kwi 2019 08:29

Pękł ci blok serwo. Proponuje odpuścić sobie spawanie "amelinium" tylko go wymienić na nowy typ i po sprawie. Nowy typ jest bardziej odporny na ciśnienia i jest stalowy.

Rada:
Jeżeli tego nigdy nie robiłeś to nie rób. Trzeba w odpowiedni sposób wypiąć szybko-złączki od przewodów żeby ich nie uszkodzić.

Zleć to komuś - będziesz miał gwarancję.
Piszcie po polsku! Jest różnica czy robisz komuś "Łaskę" czy "Laske" - prof. Bralczyk

Awatar użytkownika
kowalsr
Operator

Maszyna: BMW 5er


jak Dostać sie pod kabine a most tylni.

Postprzez art-kop » 16 Kwi 2019 08:35

Szkoda kolego że wcześniej nie odpowiedziałeś. Pomeczylem się trochę i próbowałem posklejać ale bez rezultatu. Po świętach będę miał nowy. Pozostaje problem odczepienia 4 węży od sterowania. Nie wiem jak się za to zabrać. może jakieś rady?

art-kop
Pomocnik operatora

  • Posty: 57
  • Rejestracja: 02 Lis 2014 00:21
  • Miejscowość: Manasterz

Maszyna: JCB 3CX Sitemaster

Firma: F.H.U. Art-Bruk


jak Dostać sie pod kabine a most tylni.

Postprzez kowalsr » 16 Kwi 2019 08:45

Najlepszym rozwiązaniem byłoby dołożenie sobie do ręki jeszcze dwóch dodatkowych stawów ale mogło to by być dość bolesne. :D

jeżeli nie masz serwisowego narzędzia to najlepiej jest to robić we dwie osoby. Jedna wciska cały przewód, druga wyciąga szczypcami zapinkę. Następnie razem wyciągacie i zapinkę i przewód.

Proponuje dokładnie umyć blok przed demontażem, będzie łatwiej wyjąć przewody.
Pamiętaj aby je sobie poznaczyć przed wyjęciem aby uniknąć pomyłki. :wink:
Piszcie po polsku! Jest różnica czy robisz komuś "Łaskę" czy "Laske" - prof. Bralczyk

Awatar użytkownika
kowalsr
Operator

Maszyna: BMW 5er


Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej