4cx super 2002 SLP4CXFS2E0925489
No tak jak w temacie.. Nie działa blokada skrętu tylej osi... Działa psi chód i dwie skrętne ale blokada nie działa.. Talerzyki są ustawione na przeciwko czujników. I Ra, na jakis czas się zapnie ta blokada, ale np zapnie sie, skręcamy gdzieś mocno, i znów włączę blokadę to nie działa. Wina sterownika?
-- 07 Cze 2019 10:11 --
Widzę nie bardzo ktoś chce się udzielić. Ale mimo wszystko spróbuję kontynuować. A więc. Szef wezwał serwis. Chłopaki przyjechali popatrzyli i doszli do wniosku że trzeba wymienić przedni czujnik położenia kół. I wszystko było ładnie pięknie. Do dnia następnego. Pierwszy przejazd droga publiczna, włączam skręt na obie osie by zjechać na drogę boczna bo ostry kąt. Blokuje ponownie i juz nie działa.. Dopiero późnym popołudniem samo się naprawiło podczas jazdy... Dziś miałem ten sam problem. Jadę z dojeżdżam do celu, przełączam na dwie osie skrętne do załadunku tłucznia. Wyjeżdżam, blokuje i znów nie działa. Zauważyłem jednak pewna mentalność bo skakałem przez tryby kilka razy na palcu.. Skrzaczyły mi się koła, tzn gdy przednia os była na prosto tył był praktycznie maksymalnie w prawo. Przełączanie między 4ws i krabem nic nie dawało, bo o ile przełączało styl jazdy to nadal koła zostawały w położeniu że tył zostawiam drugi ślad. Wiec odkręciłem węże od siłownika i ustawiłem koła ręcznie. Ale po tym zauważyłem że przednia os jest tak jak by mniej czuła na ruch kierownica, więc wnioskuję że przedni siłownik przepuszcza wewnętrznie. Mogą się takie cuda dziać właśnie z winy siłownika? Jeśli tak to będę w stanie zrobić przecież sam bo to żadna wielka filozofia.