przez Doktor jcb » 06 Mar 2022 13:44
Zawór pierwszeństwa sprawdź czy podczas podnoszenia przedniej łyżki jeśli zaczniesz skręcać kołami zwalnia hydraulika a jak puścisz kierownicę przyspiesza. Jeśli tego nie będzie jest zacięty. Powinien być zamocowany huba koło przedniego rozdzielacza lekko poniżej ciut w przód. Powinny dochodzić do niego trzy grubsze weze i jeden cienki. Jeśli chodzi o ciśnienia to musisz zmierzyc na rozdzielaczu i tu ciśnienie powinno się zatrzymać na 230 lub 250 barach w zależności od numeru Vin maszyny. To rehulujesz tym srebrnym dolnym zaworem z przodu rozdzielacza i drugie ciśnienie zmierzone na rurce od jednej z pomp. To ciśnienie powinno rosnąć w miętę pociągania powoli dźwigni i powinno zanikną do jakiś 30 bar? Po osiągnięciu 205 lub230 bar w zależności od numeru Vin. Regulowane górnym zaworem z przodu rozdzielacza. Te drugie jest bardzo ważne bo ono powoduje szybkość twojej hydrauliki. Zmierz i daj znać. Jeśli masz nowa pompę i rozdzielacz to zostaje ci zawór pierwszeństwa Sprawdzić. Jeśli rozdzielacz był nowy kompletny to powinien być ustawiony. Nie dotyczy nieoryginalnych części.
-- 06 Mar 2022 13:40 --
Jeśli trzymał serwisant zamykanie łyżki i spadało ciśnienie a pompa w tym czasie szybko robiła się gorąca to serwisant dobrze powiedział. Ja osobiście nie wierzę w regenerację pomp a szczególnie pomp zębatych. Jak ktoś kuma do się tam zużywa to zrozumie. Pompy zębate są niedrogie więc warto zainwestować w dobra i nowa.
- Załączniki
-
- Zawór pierwszeństwa tak powinien wyglądać.