Strona 2 z 3

Re: 3CX '13 nie pali z kluczyka

PostWysłany: 30 Gru 2022 08:25
przez KOBRA12-94
Ok, ogarnę to dziś jak wrócę z pracy, od razu porobię foto gdzie są jeszcze przekazniki.

-- 30 Gru 2022 08:11 --

Wolałbym niczego nie omijać ze względu niedzy innymi na kradzierze. No i skoro tak wyjechał z fabryki to tak chyba powinno być i nie powinno być kombinowane. Tylko masakra jak coś się zepsuję to istny dramat. Maszyna jest a nie ma czym robić. Właśnie wychodzę do niej porobić fotki gdzie są jakieś bezpieczniki i przekazniki przynajmniej te co znalazłem wcześniej

-- 30 Gru 2022 08:25 --

Tu jedynie coś znalazłem, pod pokrywa tam gdzie jest kierownica po prawej stronie też znalazłem kilka niebieskich przekaznikow

Re: 3CX '13 nie pali z kluczyka

PostWysłany: 30 Gru 2022 12:24
przez Czarkop
Jesteś pewien że ta dioda led od immobilisera paliła się na stałe jak było wszystko OK?
Czy może gasła po odpaleniu silnika?Nie wiem na jak ona się powinna zachowywać w JCB ale powinna ona mrugać jeżeli jest usterka,a zgasnąć po 3 sek. jeżeli żadnej usterki nie ma i wtedy można odpalić silnik,ale nie powinna palić się na stałe.

Re: 3CX '13 nie pali z kluczyka

PostWysłany: 30 Gru 2022 15:40
przez Doktor jcb
Wsadz rękę za tą gumę i zobacz co ci pisałem wcześniej.

Re: 3CX '13 nie pali z kluczyka

PostWysłany: 30 Gru 2022 23:51
przez Czarkop
Po tym jak zapodałeś zdjęcia z bezpieczników i karteczki z ich opisem jestem pewien że patrzyłem na zły schemat.Powinna być jeszcze jedna skrzynka z 17 stoma bezpiecznikami w dwóch rzędach i nad nimi trzema przekaźnikami.Przekaźniki to dwa mniejsze u góry i jeden duży niżej.Jeżeli taką skrzynkę bezpiecznikową znajdziesz to ten jeden z przekaźników górnych po lewej stronie jest przekaźnikiem od cewki rozrusznika.Cewka tego przekaźnika jest zasilana z bezpiecznika 3A F14 ,a masą steruje bezpośrednio sterownik silnika.

Zobacz czy tam w tej skrzynce co jest na zdjęciu odpowiada temu rysunkowi co jest na dole

-- 30 Gru 2022 23:39 --

Żeby Ci pomóc potrzebne są rzetelne informacje - skup się na tym co i jak sprawdzasz.Potwierdziłeś że są takie bezpieczniki jak na rysunku (4 rzędy bezpieczników)a na zdjęciu się okazało że masz 3 rzędy bezpieczników!!!

Re: 3CX '13 nie pali z kluczyka

PostWysłany: 31 Gru 2022 10:04
przez KOBRA12-94
Wymieniłem oba niebieskie ten czarny dziala i nadal nic :/

-- 31 Gru 2022 09:48 --

Wymieniłem oba niebieskie ten czarny dziala i nadal nic :/

-- 31 Gru 2022 10:04 --

Masakra posprawdzane powymieniane i nadal nic:/ chyba jednak bez serwisu i kupy siana się nie obejdzie

Re: 3CX '13 nie pali z kluczyka

PostWysłany: 31 Gru 2022 10:16
przez Czarkop
w jakim celu wymieniałeś ?

znalazłeś przekaźnik to wystarczy zmierzyć którego sygnału do niego brakuje.zasilania cewki 12v z bezpiecznika,czy wysterowania masą.

Re: 3CX '13 nie pali z kluczyka

PostWysłany: 31 Gru 2022 10:38
przez KOBRA12-94
Elektromechanik że mnie żaden, kurde maszyna u mnie pracowała jedynie wymieniałem oleje płyny ewentualnie przewody i tyle. A teraz to mam ręce związane. Do takich rzeczy jak w tej chwili się stała to nie mam pojęcia jak to ugryźć:( kurde może jest ktoś z lubelskiego żeby to ogarnął albo żeby ktoś chciał przyjechać i to ogarną ?

Re: 3CX '13 nie pali z kluczyka

PostWysłany: 02 Sty 2023 13:18
przez Czarkop
Bez osobistego zaangażowania nie jesteśmy w stanie zdiagnozować/naprawić Twojej usterki.Jeżeli nie czujesz się na siłach to niestety pozostało tylko wezwać kogoś na miejsce ,lub serwis.

Re: 3CX '13 nie pali z kluczyka

PostWysłany: 02 Sty 2023 20:40
przez Ambrozy
Proszę zerknąć za nagrzewnicę w kierunku wajchy zamka ramienia??? Może tam schowała się usterka???

Re: 3CX '13 nie pali z kluczyka

PostWysłany: 04 Sty 2023 09:32
przez KOBRA12-94
Łoooo a gdzie tego szukać?

Re: 3CX '13 nie pali z kluczyka

PostWysłany: 04 Sty 2023 13:20
przez Doktor jcb
Tam jest moduł imo raczej go sam nie ominie bez kompa i wiedzy jak

Re: 3CX '13 nie pali z kluczyka

PostWysłany: 16 Sty 2023 21:47
przez KOBRA12-94
Zamówiłem interhandler bo ten problem trochę mnie przerasta. Dam znać co było jak ogarną :)

-- 16 Sty 2023 21:47 --

Witam, w końcu ogarnięte :) niestety skończyło się serwisem Interhandler. Kilka przekaznikow było walniętych oraz akumulator był w 47% sprawny, do tego delikatnie uszkodzony bezpiecznik akumulatora i seria błędów w komputerze. Wszystko ogarnięte w kilka godzin maszyna śmiga tak jak powinna. Akumulator załatwił jakiś system servisowy pod licznikami gdzie brał mimo wyłączonym heblu pobierał 0.20A. System został dezaktywowany i fizycznie wyłączony. Na chwilę obecną pobór prądu po wyłączonym heblu jest równy 0.00A.

Dzięki wszystkim za zaangażowanie oraz pomoc.

Re: 3CX '13 nie pali z kluczyka

PostWysłany: 17 Sty 2023 00:29
przez Czarkop
Dobry "BAJER" to połowa sukcesu ;-) Najważniejsze,że Ty klient zadowolony.

Re: 3CX '13 nie pali z kluczyka

PostWysłany: 17 Sty 2023 07:10
przez Doktor jcb
Czyli jednak imo.

Re: 3CX '13 nie pali z kluczyka

PostWysłany: 17 Sty 2023 08:29
przez KOBRA12-94
Immobilizer jet i był sprawny.

Re: 3CX '13 nie pali z kluczyka

PostWysłany: 17 Sty 2023 10:22
przez Doktor jcb
To co ci zdezaktywowal

Re: 3CX '13 nie pali z kluczyka

PostWysłany: 17 Sty 2023 10:39
przez KOBRA12-94
Jakiś sys który pobierał prąd. Chodziło coś o subskrubcje Czu abonament w serwisie. W momencie opłacania tego mają wgląd z poziomu serwisu na maszynę czy jakoś tak

Re: 3CX '13 nie pali z kluczyka

PostWysłany: 17 Sty 2023 11:55
przez Doktor jcb
Live link. Gps. Ale nie ma on nic do twojej usterki. Poprostu zniwelował ci przy okazji niepotrzebny pobór prądu.solidny mechanik widać.no nic ważne że działa.

Re: 3CX '13 nie pali z kluczyka

PostWysłany: 19 Sty 2023 21:56
przez 8x8
pisałem ci że to nie immobilaizer i opisalem jak sprawdzić przekazniki, więc chyba wewnętrznie czułeś potrzebę wezwania serwis,
jak droga zrobiła się ta impreza?.

Re: 3CX '13 nie pali z kluczyka

PostWysłany: 19 Sty 2023 22:59
przez Czarkop
8x8 napisał(a):pisałem ci że to nie immobilaizer i opisalem jak sprawdzić przekazniki.....

Wtrącę 3 grosze -
"Cykanie" przekaźnika nie świadczy o jego sprawności - wystarczy ,że będzie miał wypalone styki - będzie cykał ale będzie niesprawny, Co do immobilisera to odłącza on co najmniej 3 obwody i między innymi obwód przekaźnika rozrusznika więc immobiliser jak najbardziej mógł odłączyć obwód sterujący przekaźnikiem rozrusznika.
Kobra 12-94 pisał w pierwszym poście że był serwisant podłączył komputer i żadnych błędów - co mogłoby wskazywać na prostą usterkę typu uszkodzony kabelek ,a później serwisant nr 2 wykrył "pełno błędów" - informacje niespójne i niestety nie zawsze udaje się naprawić na odległość bez konkretnych informacji.