wibako

3CX Contractor 2006r. problem z obrotami i gaszeniem,

3CX Contractor 2006r. problem z obrotami i gaszeniem,

Postprzez filipo » 31 Paź 2009 20:54

Witam, koledzy mam problem z moim JCB nie mogę jej zgasić kluczykiem tzn. spadają obroty jak ją wyłącze ale nie dostaczenie żeby zgasła muszę włączać jakąś funkcję np. zamykam szczękę i dopiero zgaśnie czym to może być spowodowane, najgorsze jest to że teraz się pogorszyło od kilku dni nie ma wolych obrotów tzn. strasznie szaleje i skacze na obrotach +/- 200-300 obr i tak ciągle , przestanie na chwile i znowu skacze. Dodam że wszystkie filtry wymienione paliwo z orlenu biorę od 3 lat żadnych problemów mam więcej maszyn które na nim chodzą. Sprawdziłem również czy nigdzie nie bierze lewego powietrza wymieniłem wszystkie o-ringi i sprawdziłem szczelność tych wtyczek(zatrzasków) na filtrach. Proszę o jakieś rady bo już zabrakło mi pomysłów. Te czujniki na pompie sprawdzałem jeden jest wymieniony ale nic nie dało drugi też zamieniałem i nic. Czy to wina pompy?? Podobno żeby wyjąć z tego modelu trzeba mieć specjalny klucz a jak nie to silnik do góry?? Może ktoś ma jakiś patent, czy można zmierzyć ciśnienie pompy nie wyjmując jej?? Dzięki za jakiekolwiek info.

filipo
Operator

  • Posty: 357
  • Rejestracja: 09 Paź 2008 23:50
  • Miejscowość: okolice Piaseczna
  • Pochwały: 3

Maszyna: 3CXCECO'14 3CXCECO'11 2x KERAX'09 Volvo ew160B, DAF CF85.410

Firma: Roboty Ziemne Filip Olejnik


Reklama

simmet

Postprzez excavar » 01 Lis 2009 12:40

Na odległość nie pomogę.

Awatar użytkownika
excavar
Fachoperator

  • Posty: 1046
  • Rejestracja: 27 Paź 2008 20:50
  • Miejscowość: JCB SERWIS CZĘŚCI
  • Pochwały: 9

Postprzez Jarewa » 01 Lis 2009 14:10

A jaki posiada silnik?

Jarewa
Fachoperator

  • Posty: 2807
  • Rejestracja: 09 Sie 2006 22:04
  • Miejscowość: DOLNOSLASKIE
  • Pochwały: 56

Postprzez excavar » 01 Lis 2009 14:41

to jest 2006 rok inny niż SB JCB nie może być.
Do wyjęcia pompy trzeba mieć odpowiedni klucz ,ściągacz (cały zestaw) i troszkę pojęcia w głowie.
Ostatnio edytowany przez excavar, 01 Sty 1970 02:00, edytowano w sumie 1 raz

Awatar użytkownika
excavar
Fachoperator

  • Posty: 1046
  • Rejestracja: 27 Paź 2008 20:50
  • Miejscowość: JCB SERWIS CZĘŚCI
  • Pochwały: 9

Postprzez filipo » 01 Lis 2009 15:06

silnik 100km jcb turbo nie wiem jakie ma dokladnie oznaczenia ale moge sprawdzic, ile kosztuje takie wyjecie i sprawdzenie czy da rady ta pompe zregenerowac a jesli nie ile kosztuje nowa badz na zamiane??
www.materialy-sypkie.pl
Zmechanizowane roboty ziemne, transport drogowy

filipo
Operator

  • Posty: 357
  • Rejestracja: 09 Paź 2008 23:50
  • Miejscowość: okolice Piaseczna
  • Pochwały: 3

Maszyna: 3CXCECO'14 3CXCECO'11 2x KERAX'09 Volvo ew160B, DAF CF85.410

Firma: Roboty Ziemne Filip Olejnik


Postprzez excavar » 01 Lis 2009 15:09

Kolego,filipo, podaj mi prosze nr silnika 320/400??
Po tym mogę podać ci cene i dostępnośc pompy.
Ale myśle ,że mam taką pompe regenerowana u siebie do silnika SB 74kW.
Co do wyjęcia i sprawdzenia to proszę o kontak telefoniczny.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
excavar
Fachoperator

  • Posty: 1046
  • Rejestracja: 27 Paź 2008 20:50
  • Miejscowość: JCB SERWIS CZĘŚCI
  • Pochwały: 9

Postprzez filipo » 01 Lis 2009 15:44

Engine Serial Number SB40066U1460506 74,2 kW (2200obr)
www.materialy-sypkie.pl
Zmechanizowane roboty ziemne, transport drogowy

filipo
Operator

  • Posty: 357
  • Rejestracja: 09 Paź 2008 23:50
  • Miejscowość: okolice Piaseczna
  • Pochwały: 3

Maszyna: 3CXCECO'14 3CXCECO'11 2x KERAX'09 Volvo ew160B, DAF CF85.410

Firma: Roboty Ziemne Filip Olejnik


Postprzez excavar » 01 Lis 2009 15:45

Mam taką pompe regenerowaną na miejscu.
Co do nowej to mogę w około 3 dni ściągnąć.

Awatar użytkownika
excavar
Fachoperator

  • Posty: 1046
  • Rejestracja: 27 Paź 2008 20:50
  • Miejscowość: JCB SERWIS CZĘŚCI
  • Pochwały: 9

Postprzez excavar » 01 Lis 2009 15:47

Ale najpierw trzeba by sprawdzić czy to aby na 100% pompa.
:?:

Awatar użytkownika
excavar
Fachoperator

  • Posty: 1046
  • Rejestracja: 27 Paź 2008 20:50
  • Miejscowość: JCB SERWIS CZĘŚCI
  • Pochwały: 9

Postprzez filipo » 01 Lis 2009 15:54

ile bedzie mnie kosztowała ta diagnoza, mieszkam pod piasecznem (pod warszawa)
www.materialy-sypkie.pl
Zmechanizowane roboty ziemne, transport drogowy

filipo
Operator

  • Posty: 357
  • Rejestracja: 09 Paź 2008 23:50
  • Miejscowość: okolice Piaseczna
  • Pochwały: 3

Maszyna: 3CXCECO'14 3CXCECO'11 2x KERAX'09 Volvo ew160B, DAF CF85.410

Firma: Roboty Ziemne Filip Olejnik


Postprzez excavar » 01 Lis 2009 17:06

Jak już pisałem.
Prosze o kontakt telefoniczny.
My jesteśmy z Warszawy.

Awatar użytkownika
excavar
Fachoperator

  • Posty: 1046
  • Rejestracja: 27 Paź 2008 20:50
  • Miejscowość: JCB SERWIS CZĘŚCI
  • Pochwały: 9

Postprzez marino33 » 03 Lis 2009 14:51

w pompie masz dwie cewki jedna od zapalania i gaszenie druga wyłącza się przy nagrzanym silniku. wtyczki do nich są takie same zamień je, jeśli będzie gasł po rozgrzaniu silnika to znaczy że poważniejszy problem z pompą.
Naprawy maszyn tel.507363297

marino33
Nowicjusz

  • Posty: 6
  • Rejestracja: 03 Lis 2009 13:45
  • Miejscowość: warszawa

Postprzez excavar » 03 Lis 2009 15:05

marino33, chodzi ci o esos?
Zamiana raczej nic nie da.

Awatar użytkownika
excavar
Fachoperator

  • Posty: 1046
  • Rejestracja: 27 Paź 2008 20:50
  • Miejscowość: JCB SERWIS CZĘŚCI
  • Pochwały: 9

Postprzez filipo » 09 Lis 2009 21:35

czy ta zamiana naprawdę może o czyś powiedzieć(mam takie dwie cewki nowe już to przerabiałem ale o zamianie nie słyszałem ani nie wpadłem na to)? skakanie na obrotach uspokoiło się nie wiem czym to jest spowodowane może ona potrzebuje żebym spędzał z nią więcej czasu ;-) rozebrałem i złożyłem cały układ paliwowy na części pierwsze, wyczyściłem zbiornik(nic nie było) założyłem kolejny raz nowe filtry (wydam na nie majątek) i nagle nie skacze na obrotach ale to gaszenie ciągle ta sama sytuacja (żeby zgasła muszę zamknąć szczękę lub inna funkcja bo silnik drży i nie chce zgasnąć jak by miał się urwać wał korbowy)

[ Dodano: Pon Lis 09, 2009 8:40 pm ]
a czy jest taka opcja że stacyjka może "kleić" ?
www.materialy-sypkie.pl
Zmechanizowane roboty ziemne, transport drogowy

filipo
Operator

  • Posty: 357
  • Rejestracja: 09 Paź 2008 23:50
  • Miejscowość: okolice Piaseczna
  • Pochwały: 3

Maszyna: 3CXCECO'14 3CXCECO'11 2x KERAX'09 Volvo ew160B, DAF CF85.410

Firma: Roboty Ziemne Filip Olejnik


Postprzez Jarewa » 09 Lis 2009 22:56

filipo napisał(a):czy ta zamiana naprawdę może o czyś powiedzieć(mam takie dwie cewki nowe już to przerabiałem ale o zamianie nie słyszałem ani nie wpadłem na to)? skakanie na obrotach uspokoiło się nie wiem czym to jest spowodowane może ona potrzebuje żebym spędzał z nią więcej czasu ;-) rozebrałem i złożyłem cały układ paliwowy na części pierwsze, wyczyściłem zbiornik(nic nie było) założyłem kolejny raz nowe filtry (wydam na nie majątek) i nagle nie skacze na obrotach ale to gaszenie ciągle ta sama sytuacja (żeby zgasła muszę zamknąć szczękę lub inna funkcja bo silnik drży i nie chce zgasnąć jak by miał się urwać wał korbowy)

[ Dodano: Pon Lis 09, 2009 8:40 pm ]
a czy jest taka opcja że stacyjka może "kleić" ?


Czy sprawdzałeś gniazdo tych cewek? szczególnie do gaszenłia. A jesli chodzi o sklejenie to po takim twoim gaszeniu nadal byś miał zapłon właczony czyli kontrolki by działały.

Jarewa
Fachoperator

  • Posty: 2807
  • Rejestracja: 09 Sie 2006 22:04
  • Miejscowość: DOLNOSLASKIE
  • Pochwały: 56

Postprzez dawidg2 » 09 Lis 2009 23:01

Ja też raz miałem takie problemy właśnie na gaszeniu coś było z końcówkami kabli i nie raz nie mogłem odpalić silnika po zarobieniu końcówek wszystko wróciło do normy.

dawidg2
Fachoperator

  • Posty: 6204
  • Rejestracja: 14 Kwi 2008 20:47
  • Miejscowość: Krzemieniewo
  • Pochwały: 134

Maszyna: JCB, Schaeff

Firma: Szukam


Postprzez mechanior » 09 Lis 2009 23:40

napisał kolega Excavar ale nikt go jak widzę nie słucha: utrudnione gaszenie jest wynikiem uszkodzenia lub wewnętrznych nieszczelności pompy, to samo z brakiem możliwości utrzymania stałych czy wolnych obrotów (to może być wina zapowietrzania co by tłumaczyło że przeszło po przegrzebaniu układu)
POMPA DO WYJĘCIA I REGENERACJI !!!!! na 99 procent !!!
NIE MA możliwości sprawdzenia pompy na maszynie , a żeby ją zdemontować TRZEBA DYSPONOWAĆ SPECJALISTYCZNYMI NARZĘDZIAMI I WIEDZĄ !! i tyle.... pozdrawiam.....

btw... to jest ten posraniec z pompą założoną od tyłu ?? jeśli tak to gratuluję... najpierw JCB pomysłu a potem mechanikom którzy będą to wyciągać....
Image
CATERPILLAR, PERKINS, młoty DHB, osprzęt MB Crusher
tel. +48 607-848-217 >klinikaMaszyn na FB<

Awatar użytkownika
mechanior
Fachoperator

  • Posty: 20878
  • Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
  • Miejscowość: Śląsk
  • Pochwały: 868

Maszyna: Caterpillar, MB Crusher

Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher


Postprzez Jarewa » 10 Lis 2009 19:21

Mi chodziło o gniazdo mechaniczne czyli srodek.

Jarewa
Fachoperator

  • Posty: 2807
  • Rejestracja: 09 Sie 2006 22:04
  • Miejscowość: DOLNOSLASKIE
  • Pochwały: 56

Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 19 gości

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej