wibako

łyżka pływająca, samopoziomująca, srs

łyżka pływająca, samopoziomująca, srs

Postprzez fipa14 » 09 Gru 2009 23:03

jestem laikiem w sprawach technicznych i w związku z tym mam kilka pytań.co oznaczają terminy: łyżka pływająca, samopoziomująca, srs? o co w tym wszystkim chodzi? bo tak czytam i mało co rozumiem... proszę mi też napisać jak się dany tryb uruchamia? dziękuję

fipa14
Nowicjusz

  • Posty: 3
  • Rejestracja: 30 Wrz 2009 13:23
  • Miejscowość: lubelskie

Reklama

simmet

Postprzez dzinks » 09 Gru 2009 23:27

W koparkach JCB 3CX 4CX SRS (smooth ride system) i plywająca łyzka to to samo określenie, włacza sie to klawiszem na bocznym panelu jest tam narysowana łyżka a pod nią taka literka s przewrócona, a jezeli chodzi o samopoziomowanie to moze oznaczac powrót do pozycji ładowania, tez jest na bocznej konsoli klawisz którym sie aktywuje ta funkcje, a działa w ten sposób ze powiedzmy jak wysypiesz łyżke przednią z urobkiem na samochód, bierzesz dzwignie ładowarkową maksymalnie do siebie, tj do siedzenia i ona tam zostanie dopóki łyzka nie powróci do pozycji załadunkowej
Mam nadzieje ze coś skumasz z tego tłumaczenia!
pozdro
Ogień na tłok

Awatar użytkownika
dzinks
Nowicjusz

  • Posty: 6
  • Rejestracja: 09 Gru 2009 20:25
  • Miejscowość: warmia i mazury

Postprzez serwusss » 10 Gru 2009 18:02

SRS to nie to samo co łyżka pływajaca!!!SRS jest to to samo co ride cotrol,z tym ze srs dziala pod lyzka wypelniona urobkiem.Słuzy do poziomowania łyzki z urobkiem przy jezdzie z wieksza predkoscia.Lyzka plywajaca jest czwartym polozeniem rodzielacza.Łyzke plywajaca uruchamiasz przez popchniecie josticka maksymalnie do przodu.nastapi "zablokowanie" przy łyzce opartej o grunt i przy jezdzie do tylu lyzka "plywa" wzgledem ziemi.Ride control uruchamia sie klawiszem.nie wiem jak jest z SRS ale podejrzewam ze tez jest to klawisz.Moja maszynka tego nie posiada :cry:

serwusss
Młodszy operator

  • Posty: 175
  • Rejestracja: 30 Maj 2009 20:33