przez levy91 » 29 Mar 2017 10:03
Witam, pacjent to MF50B kupiłem takie cudo które miało problem z poruszaniem. Aktualnie jestem w trakcie składania skrzyni gdyż musiałem nabyć drugą. Sprzedawca zapewniał o "jakimś głupstwie" a okazało się ze poukręcało wałki w skrzyni spadł tryb i ogólnie sieczka. Do rzeczy czy może mi ktoś podpowiedzieć lub wyjaśnić kwestie oleju w skrzyni w tej maszynie?? Skrzynie mam na zmienniku dwa pedały przód i tył oraz dwa drążki 1 i 2 oraz l i h. I szukając po internecie na rożnych stronach szwedzkich, francuskich itd znalazłem ze niby powinny być dwa oddzielne oleje. W pierwszej części ATF II a dalej Mobilfluid 422. Tylko oglądajac obie skrzynie ktore mam, oba korpusy zauważyłem ze są jakby małe otwory na wysokości około 1/3 skrzyni patrząc od dołu (na wysokości korka wlewowego i linii poziomu oleju do przedziału z tarczkami) max fi10 łączące 1 część z tarczkami z częścią z trybami i dalej z mostem, więc oleje sie wymieszaja? Czy ja czegoś nie zauważam bądź nie rozumiem? Ktoś rozpracował temat albo naprawiał takie skrzynie i moze podzielić się doswiadczeniem? Z góry dzięki i pozdrawiam!