wibako

Jak podłaczyc czujnik zegarowy do cisnienia oleju w silniku.

Moderator: mechanior

Jak podłaczyc czujnik zegarowy do cisnienia oleju w silniku.

Postprzez emill2410 » 06 Sie 2010 18:04

Moze mi ktos podpowie jak podłaczyc czujnik zegarowy do silnika żeby wskazywało mi cisnienie oleju.Padł chyba czujnik cisnienia cisnienia oleju w silniku bo swieci mi czerwona kontrolka od oleju i pipczy głosniczek.olej jest w silniku w odpowiedniej ilosci,według bagnetu.Dzieki z góry za pomoc.

emill2410
Nowicjusz

  • Posty: 7
  • Rejestracja: 06 Sie 2010 17:20
  • Miejscowość: Racibórz

Reklama

simmet

Postprzez dxs » 06 Sie 2010 20:39

W miejsce czujnika wkręć manometr na przewodzie .
no name

Awatar użytkownika
dxs
Operator

  • Posty: 320
  • Rejestracja: 07 Wrz 2007 22:05
  • Miejscowość: cała Polska

Postprzez emill2410 » 06 Sie 2010 20:46

A nie orjetujesz sie czy moge pociagna sobie ten czujnik zegarowy na stałe do kabiny?

emill2410
Nowicjusz

  • Posty: 7
  • Rejestracja: 06 Sie 2010 17:20
  • Miejscowość: Racibórz

Postprzez serwusss » 06 Sie 2010 20:56

Wymien czujnik i nie bedzie problemu

serwusss
Młodszy operator

  • Posty: 175
  • Rejestracja: 30 Maj 2009 20:33
  • Miejscowość: Pabianice

Postprzez emill2410 » 06 Sie 2010 21:09

tez tak chciałem ale szef jest innego zdania...dzieki wielki za podpowiedzi,Pozdrowionka dla wszystkich miosników CAT.

emill2410
Nowicjusz

  • Posty: 7
  • Rejestracja: 06 Sie 2010 17:20
  • Miejscowość: Racibórz

Postprzez dxs » 06 Sie 2010 23:48

Jak twój szef nie ma co robić z kasą to może nawet panel LCD z monitoringiem wszystkich czujników zamontować w kabinie.A co tam...
no name

Awatar użytkownika
dxs
Operator

  • Posty: 320
  • Rejestracja: 07 Wrz 2007 22:05
  • Miejscowość: cała Polska

Postprzez emill2410 » 08 Sie 2010 19:07

No i podłaczyłem ale czy mam prawidłowe cisnienie na wolnych obrotach 4 a na wyszych dochodzi do 4,5 i czy wytrzyma przewód gumowy od wody z cybantami.

emill2410
Nowicjusz

  • Posty: 7
  • Rejestracja: 06 Sie 2010 17:20
  • Miejscowość: Racibórz

Postprzez lukaszzbro » 08 Sie 2010 22:02

Wąż gdy nie jest olejoodporny, to za długo nie wytrzyma w oleju , a od wody raczej nie jest odporny.
Wyobraź sobie co się, gdy ten wąż będzie cieknął lub pęknie, a ty nie zauważysz tego.

Kontrolka od ciśnienia oleju najlepiej gdyby podłączona była pod jakiś sygnał dźwiękowy, bo prawda jest taka, że gdy nawet się oświeci kontrolka to nie zawsze się to zauważa, zwłaszcza w kop-ład. Znam parę przypadków, że gdy się oświeciła było już za późno.

lukaszzbro
Operator

  • Posty: 495
  • Rejestracja: 02 Lut 2007 20:00
  • Miejscowość: Śląsk
  • Pochwały: 10

Maszyna: CAT 428C, Kubota kx 41-3V, kx 019-4, Hanix H15B plus-2.

Firma: .


Postprzez mechanior » 09 Sie 2010 19:18

kontrolka oleju w CAT 428 C JEST PODŁĄCZONA DO DŹWIĘKOWEGO SYGNAŁU ALARMOWEGO, jeśli zaświecenie kontrolki nie powoduje sygnału to znaczy że jest on uszkodzony lub odpięty....
przewód ma być nie tylko olejoodporny ale ZAKUTY odpowiednimi końcówkami by wykluczyć wycieki, bo jakikolwiek ubytek spowoduje wypompowanie oleju w całości... w końcu czujnik jest umieszczony na wylocie pompy oleju silnikowego....
Image
CATERPILLAR, PERKINS, młoty DHB, osprzęt MB Crusher
tel. +48 607-848-217 >klinikaMaszyn na FB<

Awatar użytkownika
mechanior
Fachoperator

  • Posty: 20878
  • Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
  • Miejscowość: Śląsk
  • Pochwały: 868

Maszyna: Caterpillar, MB Crusher

Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher


Postprzez emill2410 » 11 Sie 2010 21:01

Wszystko zrobione założony czujnik + zegar i titek tez podłaczony.Dzieki za pomoc

emill2410
Nowicjusz

  • Posty: 7
  • Rejestracja: 06 Sie 2010 17:20
  • Miejscowość: Racibórz

Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej