wibako

Olej do tylnego mostu CAT 428 E/2

Moderator: mechanior

Olej do tylnego mostu CAT 428 E/2

Postprzez Marcindrze » 23 Gru 2010 20:56

Witam

Mam takie pytanie odnosnie nowego cat serii E/2. Wiem ze do tylnego mostu leje sie olej transmision SAE 30 TDTO ale w tylnym moscie sa mokre hamulce i moje zapytanie czy lac dodatek przeciw piszczeniu hamulców. W serwisie mówia ze można lac ale też i ze nie trzeba.
Ostatnio edytowany przez Marcindrze, 26 Gru 2010 01:09, edytowano w sumie 1 raz

Awatar użytkownika
Marcindrze
Fachoperator

  • Posty: 873
  • Rejestracja: 23 Sie 2009 20:18
  • Miejscowość: centralna Polska
  • Pochwały: 14

Maszyna: CAT 428E/2 CAT 432F PREMIER, CAT 301.7d

Firma: MARKOP


Reklama

simmet

Postprzez DMSERWIS » 23 Gru 2010 21:02

Do tych już nie trzeba.,to całkiem inna konstrukcja i inny producent.

DMSERWIS
Fachoperator


Postprzez Marcindrze » 23 Gru 2010 21:09

DMSERWIS napisał(a):Do tych już nie trzeba.,to całkiem inna konstrukcja i inny producent.


Witam

Wiem ze te nowe mosty to cararro ale jak wlej dodatek to przeciez nie zaszkodzi. W staryszych modelach ZF

Awatar użytkownika
Marcindrze
Fachoperator

  • Posty: 873
  • Rejestracja: 23 Sie 2009 20:18
  • Miejscowość: centralna Polska
  • Pochwały: 14

Maszyna: CAT 428E/2 CAT 432F PREMIER, CAT 301.7d

Firma: MARKOP


Postprzez DMSERWIS » 23 Gru 2010 21:15

Chociaż w tej instrukcji mówi tak:
Image

Tyle że to są dane dla olejów mobil,które teraz promuje CAT w Polsce,
gdybyś lał TEXACO TDH ,które CAT stosuje np. w USA to tam już jest taki dodatek w standardzie.Ja go stosuje dla moich klientów.

DMSERWIS
Fachoperator


Postprzez mechanior » 25 Gru 2010 15:44

Marcindrze napisał(a):Wiem ze te nowe mosty to cararro ale jak wlej dodatek to przeciez nie zaszkodzi. W staryszych modelach ZF


przedni był ZF do modelu D 1 włącznie (2002r)
tylni most do modelu D 2 (przed E) to FORD/NEW HOLLAND
teraz w E obydwa mosty to CARRARO
Image
CATERPILLAR, PERKINS, młoty DHB, osprzęt MB Crusher
tel. +48 607-848-217 >klinikaMaszyn na FB<

Awatar użytkownika
mechanior
Fachoperator

  • Posty: 20878
  • Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
  • Miejscowość: Śląsk
  • Pochwały: 868

Maszyna: Caterpillar, MB Crusher

Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher


Postprzez Marcindrze » 25 Gru 2010 15:57

mechanior napisał(a):
Marcindrze napisał(a):Wiem ze te nowe mosty to cararro ale jak wlej dodatek to przeciez nie zaszkodzi. W staryszych modelach ZF


przedni był ZF do modelu D 1 włącznie (2002r)
tylni most do modelu D 2 (przed E) to FORD/NEW HOLLAND
teraz w E obydwa mosty to CARRARO


Witam kolege mechaniora

No to lac te mydełko do tylniego mostu. Olej w seri E do mostu to TDTO SAE 30 plus dodatek. Chłopaki z BM powiedzieli ,ze można lac dodatek ale i nie trzeba. W moim przypadku dolali dodatku 0,5 L

Awatar użytkownika
Marcindrze
Fachoperator

  • Posty: 873
  • Rejestracja: 23 Sie 2009 20:18
  • Miejscowość: centralna Polska
  • Pochwały: 14

Maszyna: CAT 428E/2 CAT 432F PREMIER, CAT 301.7d

Firma: MARKOP


Postprzez mechanior » 25 Gru 2010 16:05

stosowanie dodatku jest zależne TYLKO od zastosowanych tarcz hamulcowych, starsze wymagały dodatku i oleju zgodnego z normą John Deere J20C, tarcze montowane w mostach CARRARO nie wymagają dodatku ani specjalnego oleju
Image
CATERPILLAR, PERKINS, młoty DHB, osprzęt MB Crusher
tel. +48 607-848-217 >klinikaMaszyn na FB<

Awatar użytkownika
mechanior
Fachoperator

  • Posty: 20878
  • Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
  • Miejscowość: Śląsk
  • Pochwały: 868

Maszyna: Caterpillar, MB Crusher

Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher


Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej