11 Gru 2012 21:22
11 Gru 2012 21:41
11 Gru 2012 22:43
owczarekniemiec napisał(a):3. nie wiem <LOL> nie mam takiego
12 Gru 2012 00:57
12 Gru 2012 13:32
street03 napisał(a):1) Czyli przycisk 2 wciskamy tylko wtedy jak jesteśmy rozłożeni i chcemy kopać?
street03 napisał(a):3) Co to są 'tylne sanki', to jakiś element na ramieniu?
12 Gru 2012 17:32
crew1987 napisał(a):Mowiono zeby tych slizgow nie smarowac ponoc?
manius napisał(a):klawisz jesli jest wlaczony,a na manetce od biegów ustawisz czwarty bieg, to podczas jazdy automatycznie zmieni ci sie na piaty. jesli wylaczony to sie nie wlaczy.
manius napisał(a):nigdy podczas jazdy
12 Gru 2012 18:00
street03 napisał(a):1) Czyli przycisk 2 wciskamy tylko wtedy jak jesteśmy rozłożeni i chcemy kopać?
przemol napisał(a):wciskajac przycisk (oswieca sie lampka) odlaczasz piaty bieg. wylaczajac przycisk (lampka gasnie) piaty bieg jest wlaczony.
przemol napisał(a):wyraznie widac ze koleczko "5" jest przekreslone czyli zalaczajac guzik odlaczamy automatyczny 5 bieg
przemol napisał(a):manius napisał(a):nigdy podczas jazdydlaczego?
14 Gru 2012 00:16
14 Gru 2012 15:30
14 Gru 2012 20:02
crew1987 napisał(a):aciskasz ten przycisk od odblokowania, i sie podciagasz,
mechanior napisał(a):wyłącznik w D jest inny
14 Gru 2012 22:01
15 Gru 2012 17:37
mechanior napisał(a):pięciobiegowa skrzynia w C?!?!?
mechanior napisał(a):Ślizgów się nie smaruje, żadnych
ani prowadnic przesuwu
smarowanie powoduje przyklejanie piasku i brudu, finalnie szybsze zużycie lub zacinanie
w przypadku przesuwu nawet poślizg blokady, znamy sytuacje gdy ramię takiej maszyny przesunęło się w trakcie jazdy i operator zahaczył nim o jakąś przeszkodę (słup, róg budynku, a nawet nadjeżdżający z przeciwka pojazd)
16 Gru 2012 01:09
17 Gru 2013 08:02