07 Lip 2017 20:10
08 Lip 2017 01:02
08 Lip 2017 01:09
08 Lip 2017 01:21
08 Lip 2017 01:29
mechanior napisał(a):Pompę i wtryski robiłeś u nas?
Nie pracujemy BEZ OSŁON bo działanie jest ODWROTNE - brak przepływu powietrza wzdłuż silnika i skrzyni, to jak jazda bez termostatu...
08 Lip 2017 13:08
08 Lip 2017 13:20
mechanior napisał(a):Ja wiem że zabrzmi mało profesjonalnie ale... o CH-J ci chodzi? Tam się NIC NIE REGULUJE! Ten silnik DZIAŁA bez żadnych strojeń. Nie poprawiamy projektanta silnika BO WIEDZIAŁ lepiej od nas jak to zrobić żeby było dobrze, co więcej - to działa!
Ustawiasz na znaki, pompę na środku fasolek, jedyna regulacja to +- 3 stopnie na fasolkach, JEŚLI pompa została ustawiona wg katalogu to MUSI być dobrze... to naprawdę najprostszy z możliwych silników na świecie...
crew1987 napisał(a):opoznionym zaplonie
09 Lip 2017 13:14
Coval napisał(a):Opóźniony zapłon zwiększa temperaturę spalania.... Kopci na czarno ?
09 Lip 2017 15:11
10 Lip 2017 01:17
mechanior napisał(a):Coval - nie dotykamy regulacji pomp na silniku! Nie eksperymentuje bo to nie ma sensu. Pompa ląduje na stanowisku probierczo-regulacyjnym i jest regulowana oraz sprawdzana wg danych katalogowych zgodnych z modelem pompy i jej aplikacją (rodzajem i mocą silnika) statycznie i dynamicznie. Stanowisko symuluje rzeczywiste warunki pracy pompy w silniku łącznie z temperaturą. Po prawidłowym zakończeniu procesu i testów NIGDY nie ma problemów z funkcjonowaniem układu wtryskowego.
Tu nie ma miejsca na zabawy dawkami i kątami raz ze względu na to że naprawa jest wykonywana 300 km od maszyny w której ma być zamontowany układ wtryskowy, a dwa dlatego że grzebanie w ustawieniach to zbyt duże ryzyko dla sprawnego funkcjonowania sprzętu klienta.
O ile dobrze kojarzę to ta konkretna pompa jest po fabrycznej regeneracji w zakładach Delphi w Anglii...
mechanior napisał(a):Stanowisko symuluje rzeczywiste warunki pracy pompy w silniku łącznie z temperaturą.
10 Lip 2017 11:26
pompa wtryskowa po naprawie nie pracowała prawidłowo. Ustawiona była sposobem statycznym, wg danych producenta, ale silnik nie pracował prawidłowo. I co teraz? Pompiarz nie naprawił tak jak należy? Przy pomiarze dynamicznym , wyszło - uszkodzony mechaniczny odśrodkowy mechanizm początku tłoczenia, oraz luz na jednym z kół zębatych względem wałka. W efekcie zapłon się przestawiał i odbiegał od ustawienia fabrycznego.
11 Lip 2017 01:25
mechanior napisał(a):Gdyby pompa była na 100% sprawna to by pracowała bo uszkodzona była jednak POMPA, to w niej jest mechanizm regulatora kąta wyprzedzenia wtrysku.
mechanior napisał(a):Jeśli znasz prostą procedurę którą mógłby zastosować kolega do dynamicznego pomiaru kata wyprzedzenia wtrysku to ją podaj, jeśli już będzie to postaram się zorganizować dane fabryczne aczkolwiek nie wiem co koledze przyjdzie po krzywych kąta i dawki w funkcji czasu i obrotów... my korzystamy z wsadu do stanowiska probierczego którego nie da się w prostu sposób zwizualizować ...
mechanior napisał(a):aczkolwiek nie wiem co koledze przyjdzie po krzywych kąta i dawki w funkcji czasu i obrotów...
mechanior napisał(a):my korzystamy z wsadu do stanowiska probierczego którego nie da się w prostu sposób zwizualizować ...
11 Lip 2017 14:49
Coval napisał(a):Z tymi wsadami to jest tak, że można się pomylić, i wrzucić wsad od innej pompy o innym numerze gdzie dawki będą inne, i silnik będzie sprawiać problemy...
12 Lip 2017 01:40
mechanior napisał(a):NIE MA PROCEDURY ustalania ani regulacji kąta wtrysku na silniku, troszkę mnie irytuje że muszę po raz kolejny tłumaczyć to samo co robię od 10 lat kiedy zaczynałem pisać na tym forum i periodycznie co kilka miesięcy każdemu kto grzebie w ustawieniach pompy czy rozrządu w tych silnikach i co już pisałem również w tym temacie: prawidłowo zmontowany układ działa!
mechanior napisał(a):Powiedz mi jak zmierzy chłopak dynamicznie kąt wtrysku w warunkach polowych? Bez specjalistycznych narzędzi? Jak precyzyjnie wyznaczy GZP bez widocznych na zewnątrz cech i znaków?
14 Lip 2017 00:17
16 Lip 2017 23:25
mechanior napisał(a):Wyjęcie i włożenie kompletnego układu wtryskowego zajmuje bez komplikacji maksymalnie 6 godzin, sprawdzenie wtrysku 50 pln, sprawdzenie pompy max 300 - dostajesz WSZYSTKIE informacje na temat stanu i masz już połowę roboty za sobą bo jeśli trzeba je naprawić a w 99% przypadków TRZEBA to już są wyjęte.
mechanior napisał(a):Wyjęcie i włożenie kompletnego układu wtryskowego zajmuje bez komplikacji maksymalnie 6 godzin, sprawdzenie wtrysku 50 pln, sprawdzenie pompy max 300 - dostajesz WSZYSTKIE informacje na temat stanu i masz już połowę roboty za sobą bo jeśli trzeba je naprawić a w 99% przypadków TRZEBA to już są wyjęte.
19 Lip 2017 07:51
02 Sie 2017 16:39
10 Cze 2019 00:22
Coval napisał(a):
Odnośnie koparki, dalej się grzeje?