Strona 3 z 5

Re: CAT 432F2 NOWY MODEL

PostWysłany: 03 Kwi 2015 18:13
przez Marcindrze
Panowie odnosnie nowej f2 to ma dpf i ad-blue oraz zawor egr.Ogladalem dzisiaj nowa f2 to powiem ze konstruktorzy pomyśleli nad tym modelem .Powrocono do licznika ze wskazaniami temp. Skrzyni , hydrauliki.O broty silnika wyswietlane sa cyfrowo oraz za pomoca kresek ledowych.Ogladalem model 428 i praca tylnych podpor jest sterowana hydraulicznie jak w 432 pozostale funkje dzwignie i powiem ze calkiem inaczej sie steruje bo miękko dzwignie chodza jakby bardziej miękkie sprezyny w rozdzielaczu byly.Fajnie zrobione sa blotniki bardziej obudowane co z pewnoscia nie pozwoli zabrudzic tak maszyny.Cena nie znam ?.

CAT 432F2 NOWY MODEL

PostWysłany: 03 Kwi 2015 20:24
przez Nazar
Kolego Marcindrze - tak z ciekawości - gdzie znalazłeś DPF-a w 432F2?
Nie wiem jak to zrobić ale mogę się z Tobą założyć o coś fajnego, że ten model NIE MA tego ustrojstwa :p

Re: CAT 432F2 NOWY MODEL

PostWysłany: 03 Kwi 2015 20:52
przez Marcindrze
Kolego Nazar oglądałem maszyne 428 F2 i mechanicy z BM mówili ze ma DPF i ad-blue. DPF gromadzi głównie sadze ze spalin natomiast ad-blue eliminuje ciężkie związki NOx. Okaże się co będzie sprzedawane będą jakieś dni demo to będzie okazja przetestować nowe cacko. Ogólnie wielki pozytyw za zmiany na lepsze w porównaniu z E serią. Widać ze firmie Caterpillar zależy na poprawie wizerunku produktu. :piwo:

CAT 432F2 NOWY MODEL

PostWysłany: 03 Kwi 2015 21:05
przez matysek51
Bardzo przydatną funkcją i bajerem będzie jazda w dżoju ;)
tego bardzo brakuje w F

CAT 432F2 NOWY MODEL

PostWysłany: 03 Kwi 2015 21:16
przez Marcindrze
No właśnie ta 428F2 w przednim drązku ma dwa przyciski. Jeden to neutralizer jazdy, a drugi to zapewne od rewersu jazdy lub otwieranie rekina.
Wstawił bym zdjecie bezpośrednio ale zapomniałem jak to się robi bezpośrednio oprócz fotosik.pl.http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/70e ... 3f097.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fe5 ... 09936.html

CAT 432F2 NOWY MODEL

PostWysłany: 03 Kwi 2015 21:28
przez matysek51
miałem okazję testować u nas w firmie VOLVO BL71b

piękna sprawa z tym rewersem w przednim drążku.
Ogólnie to tam cały "panel sterowania" przy dżoju był fajnie zrobiony.

Dobrze, że i Cat idzie w tym kierunku

CAT 432F2 NOWY MODEL

PostWysłany: 03 Kwi 2015 21:43
przez Marcindrze
Kolego matysek51 fajny ten bajer w dżoju ale jak się popsuje to już tak fajnie nie będzie bo dżoy do wymiany, a to już kasa poleci :faja:I nie wiem czy wiesz ale Volvo kończy produkcję koparko-ładowarek.

CAT 432F2 NOWY MODEL

PostWysłany: 03 Kwi 2015 21:47
przez MARIO/MECALAC
Kolego Marcindrze jak sądzisz o tych stopniach? Na zdj widać że będą często krzywione, chyba że tak to wyszło na zdj. Pięknie upchali zbiornik Ad-Blue, tam jest na 30 l? A zbiornik paliwa 120-150l? Dziwnie wygląda ten lewarek, ale przynajmniej ergonomicznie rozmieszczone przyciski widać że w wygodnym miejscu dla palca :banan: .

Ogólne wrażenia kolego to jakie mieszane czy bardziej pozytywne? Musze się w Krk przejechać do B-M i obejrzeć.

CAT 432F2 NOWY MODEL

PostWysłany: 03 Kwi 2015 21:52
przez Marcindrze
Wiadomo ze 432F2 będzie jeszcze lepsza. Odnośnie tych stopni to są na elastycznej gumie i jak trafi na przeszkodę to ugina się.W 428F2 siedziałem i wszystko jest pod ręką :D .Widać, że konstruktorzy wzięli sobie do serca sugestie operatorów.

CAT 432F2 NOWY MODEL

PostWysłany: 03 Kwi 2015 21:56
przez matysek51
Panie kolego Marcindrze, jeżeli się dba o sprzęt to nic nie powinno się zepsuć, no chyba że wyjdzie wadliwy towar :)

Re: CAT 432F2 NOWY MODEL

PostWysłany: 03 Kwi 2015 21:59
przez Marcindrze
Kolego matysek51 432F2 będzie bardziej wygodna niż 428F2 kwestia tera ceny z jaką BM wyskoczy na rynek Polski.

CAT 432F2 NOWY MODEL

PostWysłany: 03 Kwi 2015 22:07
przez matysek51
dokładnie tak dokładnie tak jak mówisz. Porównując 432F a BL'ke to powiem jedno, Cat jest prosty i funkcjonalny - zdaje egzamin w każdych warunkach. BL'ka jest wolniejsza podczas jazdy, pulpit jest bardziej zaawansowany technologicznie

CAT 432F2 NOWY MODEL

PostWysłany: 03 Kwi 2015 22:10
przez MARIO/MECALAC
A skoro na gumie to ok myślałem że to kawałek blachy i mówię będą szukać schodków po budowie hehe. Kabina widac że jest powiększona że jest więcej miejsca, dobrze że zostawili kolory zegarów zielono-czerwone ładniejsze są. Zerknąłeś na most tylni jak wygląda? w JCB w ECO jest dużo cieńszy niż w starszych modelach, a jak w CAT sprawa się ma? Znając B-M to cena koło pewnie 85tys €

CAT 432F2 NOWY MODEL

PostWysłany: 03 Kwi 2015 22:29
przez dawidg2
Ładowarki od dawna mają rewers w dżoju. Ja w JCB mam i świetna sprawa, tylko zapomnieli dać przycisk od Kick Down też na dżoj, jest na przełączniku rewersu i trochę jak dla mnie nie wygodne.

CAT 432F2 NOWY MODEL

PostWysłany: 03 Kwi 2015 23:33
przez mechanior
Ładowarki CAT serii 90x na hydrostacie mają rewers w joyu, jak się zdupcy jeden mikroswitch to trzeba kupić klamkę za 1500 plnów a jak jest wielofunkcyjna i ma jeszcze guzik/suwak do obsługi wyjścia AUX to już kosztuje 2500, dalej wam sie podoba opcja rewersu pod ręką? Dodam że aby ominąć switche i zamontować coś w rodzaju przełącznika kołyskowego od bojlera czy dmuchawy trzeba przebudować system sterowania i powiem szczerze że jest z tym trochę zabawy więc biorę za to 70% ceny nowego joya - nie każdy się decyduje na przeróbkę. I jeszcze jedno - w w/w ładowarkach rewers w joyu to standard a opcją jest dźwignia z lewej strony kierownicy :banan: to tak żeby była równowaga w kosmosie :ok:

CAT 432F2 NOWY MODEL

PostWysłany: 04 Kwi 2015 13:46
przez Nazar
Będę uparty - silnik - C4.4 acert występuje w kilku wersjach mocy - w przypadku 432F2 mamy moc 101 KM i brak DPF. Ten występuje tylko w wersjach silnika z podwyższoną mocą.

CAT 432F2 NOWY MODEL

PostWysłany: 04 Kwi 2015 17:46
przez mechanior
Sie tykacie chłopaki :patyk:
Nie ma się co upierać, silnik C 4.4 to tak naprawdę Perkins i występuje w 3 rodzajach zasilania i chyba 11 mocach a jeśli chodzi o aftertreatment to są wszelkie możliwe kombinacje: pasywny i aktywny DPF, SCR i EGR.
Zobaczymy co wyląduje w maszynach na podwórku polskich użytkowników.

CAT 432F2 NOWY MODEL

PostWysłany: 04 Kwi 2015 18:04
przez Nazar
No przecież dlatego delikutaśnie piszę :p Zobaczymy, a potem przeczytam, że "miał rację sk....syn" ;) A jak nie - to obiecuję, że przyjadę na PIWKO i przewiozę na barana najcięższego z forumowiczów :D

CAT 432F2 NOWY MODEL

PostWysłany: 04 Kwi 2015 18:19
przez mechanior
Mario, szykuj się na jazdy próbne.

Re: CAT 432F2 NOWY MODEL

PostWysłany: 04 Kwi 2015 19:19
przez Marcindrze
Kolego Mario/Macalac jezeli chodzi o mosty to sa takie same jak w serii E, E2, F. Skrzynie biegow tez te same.Jezeli chodzi o silnik to podobno maja hydrauliczne samoregulatory zaworów. Naprawde F2 wyglada na dopracowana wersje. Cena mysle ze na wersje 432f2 bedzie okolo 305-310 tys zl netto. Kwestia tego czy ceny spadna bo maszyny stoją , a klientow brak bo rynek nasycil sie sprzetami.Mam 432 f bez DPF 19 miesiecy przebieg 2670h i to udany zakup.Przednie ramie po zmianach super.